Torsty Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg så ingen tråder som hadde noe med Italiensk fotball å gjøre på førstesida, så jeg tenkte at jeg kunne lage en tråd hvor vi som vil kan diskutere generelt om fotball fra landet som kan skryte av å regnes som verdens beste fotballnasjon til 2010. Og for dere som vil komme og spamme om dommer-skandalen og om hvor mye dere syns ligaen bare er fult av korrupsjon og skuespill, kan dere venligst snu i døra, TAKK! anyways....Mitt favorittlag er Lazio og jeg har nå holdt med dem i 3-4 år. Er i godt humør ettersom Canal+ har begynt å sende 3-4 kamper i helga av serie A nå Tror ikke på stor aktivitet i førsten, men håper at de få som virkelig brenner for landets klubbfotball skriver noe her. www.italienskfotball.com Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bra initiativ, såklart må verdens beste liga ha en tråd. Har ingen favorittklubb i Italia, men sympatiserer med Milan og Palermo. Håper ikke denne tråden dør ut. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bra initiativ, såklart må verdens beste liga ha en tråd. Har ingen favorittklubb i Italia, men sympatiserer med Milan og Palermo. Håper ikke denne tråden dør ut. 7290655[/snapback] Verdens beste og verdens beste Italiensk fotball er noe av det beste når begge lagene går ut offensivt, men når et av lagene bare tenker på å forsvare seg blir det litt for kjedelig. For alle vet jo at Italienske lag er de beste til å forsvare seg. Jeg synes også at det ble litt kjedeligere etter at Juventus rykka ned, men det ser jo ut til at de rykker opp igjen ganske fort Selv er jeg Man Utd fan Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Da synes jeg heller den spanske ligaen er gøyere, men for all del, de har mye bra lag Min italienske favoritt er Milan, men er fortsatt litt bitter på alle italienske lag, etter vm! Lenke til kommentar
starks Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ja hvilke kamper har blitt fiksa i det siste da? hvem kjøper hvem? noen som er oppdatert på italiensk fotball her? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Håper Milan vinner Serie A og Champions League i år! Kjipt at de har fått poengtrekk.. Må jobbe ekstra hardt i år. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Milan er definitivt favoritten ja.. blir et vannskelig år i år... Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Inter er vel kanskje favoritt til å vinne Serie A i år. Tror Milan kanskje kan ta opp kampen om seriegullet i år. Vist ikke gjør de det neste år. :!: Går jo ikke an å like Inter, erkefienden! Endret 21. november 2006 av emalisti Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noen som tror Juventus greier å nå Serie A, til neten sesong da? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja. Tror de rykker opp i år. De ligger på 3. plass 1. poeng bak serielederen. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dessverre for Milan har de spilt dårlig de siste kampene i serie A, så det spørs nok om de klarer å vinne her. CL derimot er en helt annen sak. Hvis laget velger å sette all fokus i denne turneringen, så kan det gå den gode veien. Hadde bare Cannavaro valgt Milan fremfor Real Madrid... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja. Tror de rykker opp i år. De ligger på 3. plass 1. poeng bak serielederen. 7328882[/snapback] Er såpass ja. Har ikke fulgt så mye med i Serie B akkurat. Men det er bra da, Juventus hører hjemme i toppen Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg holder med Inter jeg. Juventus vil rykke opp, ikke noe vits i å sende dem til serie b siden de rykker opp med en gang. Endret 24. november 2006 av Neptaz Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg holder med Inter jeg. Juventus vil rykke opp, ikke noe vits i å sende dem til serie b siden de rykker opp med en gang. 7350105[/snapback] De går jo glipp av CL-spill neste år, så det var vel også litt av grunnen. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg holder med Inter jeg. Juventus vil rykke opp, ikke noe vits i å sende dem til serie b siden de rykker opp med en gang. 7350105[/snapback] De taper jo helt sykt mye penger på det da. Pluss at spillerne nærmest rømte fra klubben. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Bra å se at vi har en god start i tråden Selvfølgelig måtte jo en idiot komme med noe drit, men det virker ikke som personen har peiling på hva'n prater om. spennende runde sist helg! Lazio har vunni de to siste kampene med 9-1 i målforskjell, og Udinese og Messina er ikke lette lag! Vi kommer nok til å se noen enorme forandringer i Milan hvis formen ikke forbedrer seg kraftig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Milan er jo rett og slett ræv for tiden, må nesten passe seg for å ikke å rykke ned nå :!: Inter har imponert, Stankovic har om mulig vært Europas beste spiller denne sesongen. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Milan er jo rett og slett ræv for tiden, må nesten passe seg for å ikke å rykke ned nå :!: Inter har imponert, Stankovic har om mulig vært Europas beste spiller denne sesongen. 7352961[/snapback] Tipper at Milan kommer med et comeback og vinner serie a, eller i hvert fall andre plass Edit: Etter å ha sjekket tabellen igjen tar jeg tilbake det jeg sa, de er vel heldige om de kommer på top 5 Endret 25. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Synd med Juventus Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Synd med Juventus 7355487[/snapback] Synd at de fremdeles får lov til å hevde seg såpass høyt som de gjør ja. Jeg har et lite spørsmål til dere som liker italiensk fotball: Hvorfor? Jeg foretrekker bundesliga fremfor Seria A, makan til kjedelig liga skal man lete lenge etter (noe selv italienerne er enige i, jmfr: publikumstallene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå