Gå til innhold

Italiensk klubbfotball tråd

Torsty

Anbefalte innlegg

Jeg så ingen tråder som hadde noe med Italiensk fotball å gjøre på førstesida, så jeg tenkte at jeg kunne lage en tråd hvor vi som vil kan diskutere generelt om fotball fra landet som kan skryte av å regnes som verdens beste fotballnasjon til 2010. :cool:

Og for dere som vil komme og spamme om dommer-skandalen og om hvor mye dere syns ligaen bare er fult av korrupsjon og skuespill, kan dere venligst snu i døra, TAKK!

anyways....Mitt favorittlag er Lazio og jeg har nå holdt med dem i 3-4 år. Er i godt humør ettersom Canal+ har begynt å sende 3-4 kamper i helga av serie A nå :)

Tror ikke på stor aktivitet i førsten, men håper at de få som virkelig brenner for landets klubbfotball skriver noe her.

www.italienskfotball.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra initiativ, såklart må verdens beste liga ha en tråd. Har ingen favorittklubb i Italia, men sympatiserer med Milan og Palermo. Håper ikke denne tråden dør ut.

7290655[/snapback]

Verdens beste og verdens beste :whistle:

Italiensk fotball er noe av det beste når begge lagene går ut offensivt, men når et av lagene bare tenker på å forsvare seg blir det litt for kjedelig. For alle vet jo at Italienske lag er de beste til å forsvare seg. Jeg synes også at det ble litt kjedeligere etter at Juventus rykka ned, men det ser jo ut til at de rykker opp igjen ganske fort :D

Selv er jeg Man Utd fan :thumbup:

Lenke til kommentar

Dessverre for Milan har de spilt dårlig de siste kampene i serie A, så det spørs nok om de klarer å vinne her.

CL derimot er en helt annen sak. Hvis laget velger å sette all fokus i denne turneringen, så kan det gå den gode veien.

Hadde bare Cannavaro valgt Milan fremfor Real Madrid...

Lenke til kommentar

Bra å se at vi har en god start i tråden :)

Selvfølgelig måtte jo en idiot komme med noe drit, men det virker ikke som personen har peiling på hva'n prater om.

spennende runde sist helg!

Lazio har vunni de to siste kampene med 9-1 i målforskjell, og Udinese og Messina er ikke lette lag!

Vi kommer nok til å se noen enorme forandringer i Milan hvis formen ikke forbedrer seg kraftig.

Lenke til kommentar
Milan er jo rett og slett ræv for tiden, må nesten passe seg for å ikke å rykke ned nå  :!:

Inter har imponert, Stankovic har om mulig vært Europas beste spiller denne sesongen.

7352961[/snapback]

Tipper at Milan kommer med et comeback og vinner serie a, eller i hvert fall andre plass :cool:

Edit: Etter å ha sjekket tabellen igjen tar jeg tilbake det jeg sa, de er vel heldige om de kommer på top 5 :p

Endret av UnitedsOmar
Lenke til kommentar
Synd med Juventus :dontgetit:

7355487[/snapback]

Synd at de fremdeles får lov til å hevde seg såpass høyt som de gjør ja.

Jeg har et lite spørsmål til dere som liker italiensk fotball:

Hvorfor? Jeg foretrekker bundesliga fremfor Seria A, makan til kjedelig liga skal man lete lenge etter (noe selv italienerne er enige i, jmfr: publikumstallene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...