Tordenflesk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hei. Jeg skal ta 10GB fra E: og lage en ny partisjon med de, og som dere ser her er det plenty med "Unused MB" Men når jeg prøver å endre størrelse på E: får jeg bare tatt ~1,5GB Noen som vet hvorfor, og har en løsning? Endret 13. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Regner med at partition magic krever et visst minimum av ledig plass for å kunne utføre oppgaven. Alternativt kan du jo prøve dos-versjonen av partitionM. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Skjønner ikke helt hvorfor PM skal kreve det, men ok. Hvordan får jeg starta DOS-utgaven av PM8? Går det å legge den på en CD? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg anbefaler Gparted, jeg har brukt det selv med suksess . Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre det med ting og dokumenter på disken. Sjelden en suksess. Flytt heller alt på en ekstern disk først, så partisjonere... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre det med ting og dokumenter på disken. Sjelden en suksess. Flytt heller alt på en ekstern disk først, så partisjonere...Jeg har gjort det haugevis av ganger. 0 problem.Jeg prøvde både Gparted og Partition Logic. Gparted, etter at jeg fikk lastet drivere, valgt tastatur og oppløsning etc. hevdet X(?) at jeg ikke hadde skjerm(!). Partition Logic hadde et problem med "Gate A20" som den deretter skyldte på tastaturet mitt. *lei seg* Endret 14. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 I Gparted kan du prøve deg ut med forskjellige oppløsninger osv. det kan hende det virker da. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg prøvde både 1024x768 og 1280x1024. Minner meg litt om den "Keyboard not found, Press F1" Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Man har temmelig mange alternativer i gparted. Husker selv at jeg satt lenge å prøvde meg fram før jeg prøvde en oppløsning som virket. Prøv å velg lavere oppløsning, 800x600 eller til og med lavere. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, det måtte jeg her også,. Bare prøv deg fram litt til, i tillegg kan du skifte mellom 16 og 32 farger og såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Prøv Acronis Disc Director. Det har aldri sviktet meg, og funker hest, uansett hvor lite plass man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå