Gå til innhold

Ny barebone til ca 4500kr

Anbefalte innlegg

Heisann

Meningen var at jeg skulle kjøpe en HTPC, men siden jeg alt har en Aopen Xc-Cube stående som hovedmaskin, med AMD 64 3500+ så er det jo like greit å ta den som HTPC å kjøpe en ny hovedmaskin:)

Så siden jeg hadde satt ca 4000kr som budsjett til HTPC er det noe ala det jeg skal bruke nå også på denne pc'n.

Har jo funnet ut at det er litt trangt i disse små barebone pc'ene så velger da Shuttle sitt litt større kabinett var planen :)

Så dette har jeg selv kommet fram til at jeg skal kjøpe å er ute etter meninger, og mulige forbedringer til dette uten å sprenge budsjettet på ca 4500kr.

Link til handlevogn

Har fra før av:

DVD Brenner og X1900GT som skal inn i denne maskina.

Maskina skal stå i stuen og være stille, og brukes til Surfing, spill og hobby videoredigering.

Så om noen kunne gi meg en pekepinn på om dette er et bra oppsett eller om noe burde byttes ut, er jeg evig takknemelig!!

Mvh ITW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm hvorfor det?

Den er jo mindre, så blir jo greit med litt mere plass..

Blir nok dyrere å oppgradere den enn å kjøpe denne vil jeg tro, i kombinasjon med å kjøpe en HTPC.

Denne fra Shuttle får jeg jo DDR2 minne og dual cpu som vell er en god del bedre enn vanelig DDR å socet 939CPU?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...