ahleks Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Skal kjøpe nytt stereo og har sett meg lit rundt en stund nå. Nå har jeg kommet frem til DALI IKON 7 og DALI Concept 10. Har ikke helt bestemt meg og lurer på om noen kan hjelpe meg å bestemme. Liker å høre på veldig mye forskjellig musikk, men syns det er gøy med lit bass og kiling i magen Lurer også på å kjøpe en basshøytaler, eg det nødvendig ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har du sett denne tråden på AVforum.no? Slik jeg forstår det er Ikon-serien en mer raffinert serie enn Concept, mens Concept kan spille høyere og Ikon spiller renere. HI-Fi Klubben fører begge høyttalerne, så jeg vil anbefale deg å dra dit for en lyttedemo. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dette finnes ikke noe fasitsvar på,det blir smak og behag. Som Skag1 sier,så bør du prøvelytte før du kjøper. Hvilken forsterker har du? Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Hadde tenkt en NAD C372 Integrert forsterker Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hadde tenkt en NAD C372 Integrert forsterker 7268253[/snapback] Ikon 7 fortjener en bedre forsterker enn den. Kjøp heller en Cayin 252b eller en Xindak XA-6950. Eller kjøp en brukt forsterker med enda høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå