b-real Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er på tide å skape et ordentlig samfunn her på diskusjon.no så tror jeg at man skal ordne en "Secret Santa" så det så populært heter. Hele idèen er går ut på det at man skal gi gaver til hverandre rett og slett og få en gave fra en eller annen på forumet rett og slett og du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken (forhåpentligvis på julaften da ). Første tingen som ble gjort var å undersøke om dette var en god idé og det ser ut til at det var det i følge denne pollen som ble satt opp så man viste at det ikke var et dødfødt prosjekt. Det vi gjør er at vi samler inn en liste over personer som har lyst til å være med på dette og som både skal sende en pakke og motta en pakke og det skal være innenfor en bestemt prisklasse også. Dette må det nesten være for alle har ikke like god råd i dette landet og det må man bare respektere rett og slett. frykter for det. De som våger å gjøre noe slik skal jeg personlig love at de kommer til å bli permanent utestengt fra dette forumet og det som værre er! Pris:: Alle i Norge i dag har ikke like god råd så vi må ha en minstepris og en makspris på dette. Minste-pris: 100kr Maks-pris: 300kr Spørsmål? Har du da flere spørsmål eller ting jeg ikke har tenkt på så skriver du det i denne threaden så skal man svare så snart man har muligheten til det. Påmelding: Hvis du skal melde deg på Secret Santa så skal det gjøres på følgende måte: Send en epost til adressen [email protected] med følgende informasjon: 1. Ditt alias på forumet (nicket ditt) 2. Ditt egentlige navn 3. Din postadresse. Jeg tar IKKE imot påmelding via PM eller andre metoder. Skal du melde deg på så må du sende epost på denne epost-adressen. Jeg får nok av PM i løpet av en dag og det kommer til å bli TOTALT kaos hvis dere sender PM...så dere kommer ikke til å bli påmeldt hvis dere ikke gjør slik det står nøyaktig ovenfor. Påmeldingsfrist: Vi blir nødt til å sette en stoppdato for dette prosjektet. For at alle skal ordne gavene og at man skal få tid til å dele ut all informasjonen osv så setter vi stopp for påmeldingen den 5. Desember. Det blir ikke mulighet for å melde seg på etter 5. Desember! Påmeldte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Frichasséekwathne Edge TeggY mushi Juliess -Redhead- Torswin Tu30r6 Neppe Commando_Sondre Kenny- Arinomi AgentP Eplefe Marius E Aalton jarmo Mez Fidel_Castro Herr Brun AnAnAs sigz Musty Fox j_Haugen premium lilleslem Knut_ LeGranDuc VikinGz datasmurf Hrisebro persistent The_Fire Llandari haakie OMartin EggMan88 [Oppdatert: 06.12.2006] Personer som ikke har mottatt sin pakke: Knut_ Frichassé OMartin Aalton Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da har jeg meldt meg på. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan bli noen heldige vinnere denne julen ser jeg http://www.gadgets.no/product_info.php?cPa...products_id=333 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Kan bli noen heldige vinnere denne julen ser jeg http://www.gadgets.no/product_info.php?cPa...products_id=333 7262677[/snapback] Akkurat den tanken tror jeg du skal glemme ganske fort. Det er mange mindreårige her på forumet og drive å sende slike ting tror jeg du bare skal legge i glemmeboka ganske fort... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hele konseptet blir elendig hvis folk begynner å sende "tullegaver". Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da var jeg påmeldt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sendt epost, værtfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Vi trenger en logo. Et slikt prosjekt trenger nesten en egen logo, ikke sant? Frichassé: Det er lov å gi artige gaver ja, men man må sette grensen et sted ja. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da har jeg sendt mail. Men b-real, må man skrive hvem det er fra utenpå pakken? Er det nok å skrive HW.no eller noe utenpå, og skrive hvem det er fra inni? Så blir det jo grubling helt fram til selveste julaften. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg og mangelen min på Photoshop-skills kjeder seg. Skal nok melde meg på, men må bare være sikker på at jeg har råd til det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Jeg og mangelen min på Photoshop-skills kjeder seg. Skal nok melde meg på, men må bare være sikker på at jeg har råd til det. 7263143[/snapback] Haha..nice try Lagt til noen flere deltagere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tror jeg avventer å ser litt på hvem som melder seg på jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da var jeg meldt på Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg er også meldt på Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har man lov å sende hjemmelagde ting? Ordentlige saker, altså, ikke dorullnisser! Hvis det er lov melder jeg med på. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har man lov å sende hjemmelagde ting? Ordentlige saker, altså, ikke dorullnisser! Hvis det er lov melder jeg med på. 7266721[/snapback] Hvis materialene koster 100-300kr, går jeg ut fra det. Skal kanskje melde meg på, hvis jeg ha penger til det. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Forresten, hvordan blir det valgt hvem som får hvem sin gave? Velger man selv eller velger du, eller blir det helt random? Alle som sender inn en burde få en, så går det opp i opp og er rimelig. Sender man dem til deg, b-real? Og så sender du dem videre? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Forresten, hvordan blir det valgt hvem som får hvem sin gave? Velger man selv eller velger du, eller blir det helt random? Alle som sender inn en burde få en, så går det opp i opp og er rimelig. Sender man dem til deg, b-real? Og så sender du dem videre? 7266896[/snapback] Tror neppe b-real hadde sendt dem videre... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Forresten, hvordan blir det valgt hvem som får hvem sin gave? Velger man selv eller velger du, eller blir det helt random? Alle som sender inn en burde få en, så går det opp i opp og er rimelig. Sender man dem til deg, b-real? Og så sender du dem videre? 7266896[/snapback] Tror neppe b-real hadde sendt dem videre... 7266922[/snapback] My thoughts exactly. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Slik som jeg har forstått det velger B-real hvem som sender til hvem. Han vil gi oss adressene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå