Quverz Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei! har nettop hadd mitt første samleie! Storfornøyd! er rimelig sikker på at dette er jenta for meg vett men vi har hatt oss et par ganger nå er det noen "stillinger" som anbefales? Takk Endret 11. november 2006 av psycho_boy Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Graturlerer da psycho_boy! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Gratulerer så meget.. En stilling som jeg liker veldig godt er at jenta ligger på rygg med beina sine over skuldrene mine.og spoon og seff doggy. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det fins en tråd om dette allerede. Link. Favoritt, tja. Denne, kanskje. Lenke til kommentar
Quverz Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 åh... sorry men HVA er egentli misjonærstillingen? bilder? Btw: Er 15 år, så erfaringer ekke akkurat på topp Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 men HVA er egentli misjonærstillingen? bilder? 7265500[/snapback] Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei! har nettop hadd mitt første samleie! Storfornøyd! er rimelig sikker på at dette er jenta for meg vett men vi har hatt oss et par ganger nå er det noen "stillinger" som anbefales? Takk 7261596[/snapback] Kult, og grattis.. Hvor gammel er du? Hvem spørte om dere skulle ha sex? Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer så meget..En stilling som jeg liker veldig godt er at jenta ligger på rygg med beina sine over skuldrene mine.og spoon og seff doggy. 7261634[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Den med beina over skuldrene til mannen gir litt bedre treffmulighet til g-punktet. Spoon er bra for kosing.gutten får god tilgang til det som er av pupper og stell i tillegg til ekstra stimulering av...andre deler. jenta får ikke gjort stort da, men. Doggy er bare herlig. Litt upersonlig på en måte, men herlig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvor gammel er du? 8760804[/snapback] Han er 15, som han skrev to innlegg opp. Eller kanskje han har blitt 16 nå..? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det fins en tråd om dette allerede.Link. da grattulerer jeg trådstarter. velkommen til en ny og større verden. siden det allerede finnes en tråd hvor favorittstillinger foreslår jeg at diskusjonen fortsetter der. denne tråden hadde kanskje best passet under Gledesutbrudd ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg