axelh Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Her kan dere kommentere prosjektet mitt... Arbeidslogg Kom gjerne med ideer (spesielt til fronten)! Mvh, Axel Endret 9. november 2006 av axelh Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå som jeg presterte å poste i workloggen din kan jeg like så godt poste her og: Ser spennende ut, lykke til videre. Kommer til å følge med på dette, digger PlayBoy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nice. Dette skal bli genialt Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bare for å være kverulant, så er det ingen dremel du har kjøpt. Dette er et lite verktøy med flere funksjoner av samme sort som en merkevare ved navn Dremel. Selv holder jeg en knapp på stikksag for kutting og minihviner til gravering. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Takker for støtten... Bare for å være kverulant, så er det ingen dremel du har kjøpt. Dette er et lite verktøy med flere funksjoner av samme sort som en merkevare ved navn Dremel. Selv holder jeg en knapp på stikksag for kutting og minihviner til gravering. 7253557[/snapback] hehe...er godt klar over det, men skriver bare dremel siden sånne 'multimaskiner' som oftest går under navnet 'dremel'... Noen ideer til fronten? Axel Endret 9. november 2006 av axelh Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Syns det her skal spraylakkes sort. Diamanter og rosa må gå gjennom Logoen på siden sier så mye. Husk å hente inspirasjon fra slike bilder: http://www.getlogged.com/index.php/picas/m..._kalender_2007/ Lykke til. Genialt konsept. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Syns det her skal spraylakkes sort.Diamanter og rosa må gå gjennom Logoen på siden sier så mye. Husk å hente inspirasjon fra slike bilder: http://www.getlogged.com/index.php/picas/m..._kalender_2007/ Lykke til. Genialt konsept. 7253649[/snapback] Skal vurdere lakkering også... henter inspirsjon hele tiden jeg Mvh, Axel Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fett prosjekt Ø.D var på pletten med en gang han fikk snusen i Playboy Bunny Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Litt brunstig dame kanskje? ;P Lenke til kommentar
noWay Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette blir sikkert fint! Jeg har et likt Compaq-kabiss som ditt, har tenkt og modifisert dette jeg oxo. Skal vi lage klubb? "Klubben for Compaq-mod" Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det kan bli bra, gleder meg til og se mer Lenke til kommentar
axelh Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Litt brunstig dame kanskje? ;P 7254985[/snapback] brunstig? Dette blir sikkert fint! Jeg har et likt Compaq-kabiss som ditt, har tenkt og modifisert dette jeg oxo. Skal vi lage klubb? "Klubben for Compaq-mod" 7257039[/snapback] hehe...god ide Det kan bli bra, gleder meg til og se mer 7257052[/snapback] takker...gleder meg også... Skal prøve å skjære ut toppen av sidedøren i dag...i morgen får jeg bærbaren i postkasse, men skal sikkert jobbe litt utpå kvelden...tror det blir mest med designet.... Mvh, Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Å snu viften 45 grader er ikke så dumt. Du kan forøvrig se sånn ca, hvordan det blir i spoileren under her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
axelh Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Å snu viften 45 grader er ikke så dumt. Du kan forøvrig se sånn ca, hvordan det blir i spoileren under her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7277495[/snapback] dritfett! tror jeg gjør det sånn...men det blir nok en 80mm vifte da en 120mm fyller mer...tror det vil se bedre ut... Axel Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hun dama var litt småfeit Men ellers ser det veldig bra å lovende ut.. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Hun dama var litt småfeit Men ellers ser det veldig bra å lovende ut.. 7284994[/snapback] hehe...har kanskje rett der ja... Ser at resultatet på graveringen ikke ble perfekt så jeg skal nok skaffe ny plexi... Blir eventuelt i rød da jeg skal bestille grønn plexi til lian li kabinettet mitt også... Axel Lenke til kommentar
axelh Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Fikk dessverre ikke gjort noe i dag, men skal få til noe så fort som mulig! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe svart gummilist? Bare sånn u-form som jeg kan bruke på kantene der jeg har kuttet.... Har vært på coop obs bygg og clas... Nettting trenger jeg også...? Axel Lenke til kommentar
axelh Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Glassmester'n? 7313263[/snapback] Har vært innom en glassmester for en stund siden, men de hadde ikke lister... Får vel prøve noen andre... Axel Lenke til kommentar
axelh Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Har nettopp bestilt masse greier fra netshop og microplex! Fra netshop: - masse uv røde ac ryan krympestrømper - dekorasjonslist chrome - rød neonwire (og inverter) ...og masse annet til den andre pc'en... Fra microplex: - mange meter med svart dekorasjonslist (får se hvilken jeg bruker) - window kit (skal brukes bak kaninen) - 2* røde sunbeam UV vifter (80mm) - rød mist vifte (120mm) - sunbeam grill med leds (rød) ...og litt til den andre her og... Update så snart pakkene ankommer! Axel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå