MrL Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvor lang leveringtid er det på komplett? satt sammendenne pcen, og har nå nettopp bestilt:D Når tror dere jeg kan vente meg å få den pcen, alle varene var på lager! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De gangene jeg har bestillt fra Komplett har jeg hatt hentelappen i post-kassa 2-4 dager etter, det er en liten stund siden jeg bestillte derfra sist så jeg vet ikke om de har endra noe men alt kommer jo ann på hvor langt unna du bor Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg bestilte meg et Saitek Eclipse II fra komplett forrige torsdag ca i 11-12 tiden. Fredag (dagen etter) ringte det på døra klokka 19.30 og klokka 19.35 hadde jeg kobla det opp på PCen min Kjappeste levering jeg har vært med på. *Tronaldo* Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 okei..men Shit..skrev feil e-mail adresse på bestillinga, glemte en D i navnet. Har endret det, men vil bekreftelse mailen sendes til den nye? TRenger jeg ekreftelse mailen foresten? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kommer som sagt ann på hvor du bor og hvor lang tid posten bruker ...samt hva slags sending du valgte. Jeg som bor i Larvik velger stort sett postautomat utenfor komplett og får det jeg bestiller samme dag stort sett hvis jeg bestiller tidlig og alt er på lager Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har brukt Komplett.no fast siden jeg bygde min første PC. Vist de har alle varene på lager tar det 2-4 dager til vestlandet. (midt imellom Haugesund og Bergen) Dag 1: Innlevert postterminal Stokke (Sikkert Sandefjord) (Avogtil Oslo) Dag 2: Videresendt fra omlastingsterminal (Haugesund eller Bergen) Dag 3: Utlevert på mitt postkontor Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 okei takk for svar, men trenger svar på dette men Shit..skrev feil e-mail adresse på bestillinga, glemte en D i navnet. Har endret det, men vil bekreftelse mailen sendes til den nye? TRenger jeg ekreftelse mailen foresten? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 okei..men Shit..skrev feil e-mail adresse på bestillinga, glemte en D i navnet. Har endret det, men vil bekreftelse mailen sendes til den nye? TRenger jeg ekreftelse mailen foresten? 7250785[/snapback] Nei. Bestillingen din er allerede registrert, så Ordrebekreftelsen og Leveringsbekreftelsen er bare en service til deg. Du finner den samme informasjonen hvis du går inn på "Dine sider" hos Komplett. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg bestilte noe utstyr fra dem på søndag og dersom jeg er heldig så har jeg det på lørdag. Jeg snakket med dem og dem hadde noe problemmer med forsendelse rutinen. Det var snakk om en tekstfil som dem ikke fikk sendt på korrekt vis eller no i den duren. Uansett så går det ikke kjipt for tiden. Du trenger ikke bekreftelsesmailen. Den er bare en kjekk å ha mail for å se gjennom at du har bestilt riktig og at opplysningene stemmer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 okei..bra..ble nervøs nå..pcen passer sammen ikke sant? Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bestilte en minnepenn på ettermiddagen rett før 15. Lå i postkassa dagen etter 13:00. Wrooom. Tar seff lengre tid med ting som ikke er brevsending. Mvh Eirik Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Okei..jeg bor i lørenskog..bestile før kl 14 i dag, serivepakka som jeg henter på postkontor.hvor lang tid tror du det tar? (alle varer på lager) MVH en utolmodig gutt.. Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Bestilte en pc hos dem en mandag morgen kl.10 (16.10) . Ordren vår åpen helt til torsdag morgen og sendt torsdag 19/10. Hadde den hos meg tirsdag 24.10. Ikke videre imponert da den ble liggende urørt såpass lenge hos komplett og alle varene var på lager. Men den kan jo hende de har litt mer å gjøre enn å sende en pc til meg. Alt i alt er jeg fornøyd, og med mine spørsmål jeg har hatt i etterkant. God service og dette var ikke første gangen jeg brukte dem og vil nok bruke dem igjen ganske snart. Skal legges til at jeg bor i Nordland, aka Nord-Norge Edit: Datotrøbbel Endret 9. november 2006 av Utsynet Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Du vil ikke få PC'en før alle delene er på lager med mindre du har valgt delsending som tilsier at du må betale frakt + gebyr to ganger. EDIT: Hvis skjermkortet var på lager så har du kansje så flaks at du har den i morgen, hvis ikke mandag eller tirsdag. ~ Medion Endret 9. november 2006 av Medion Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Du vil ikke få PC'en før alle delene er på lager med mindre du har valgt delsending som tilsier at du må betale frakt + gebyr to ganger. EDIT: Hvis skjermkortet var på lager så har du kansje så flaks at du har den i morgen, hvis ikke mandag eller tirsdag. ~ Medion 7251001[/snapback] okei(hvis du snakker til meg..), alt var på lager ja, var en av de siste som kjøpte, var kun 4 kort igjen da, 3 etter jeg hadde kjøpt, og nå er det 0 igjen.. Endret 9. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Kan ikke si jeg er skuffa ihvertfall:) Pcen var klar til å hentes kl 7 i morres, bestile kl 14 i går! Jammen sa jeg service! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kan ikke si jeg er skuffa ihvertfall:) Pcen var klar til å hentes kl 7 i morres, bestile kl 14 i går! Jammen sa jeg service! 7258333[/snapback] Heldig du, bestilte to varer hos SHG på onsdag, først idag ble de annkomstregistert i Oslo, så må vente helt til mandag Bestilt harddisk og ny CPU kjøler ~ Medion Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kan ikke si jeg er skuffa ihvertfall:) Pcen var klar til å hentes kl 7 i morres, bestile kl 14 i går! Jammen sa jeg service! 7258333[/snapback] Så, hvordan er ytelsen? Prøvd den i BF2 f. eks enda? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Kan ikke si jeg er skuffa ihvertfall:) Pcen var klar til å hentes kl 7 i morres, bestile kl 14 i går! Jammen sa jeg service! 7258333[/snapback] Så, hvordan er ytelsen? Prøvd den i BF2 f. eks enda? 7260921[/snapback] hehe skal prøve snart, formaterer den nå! Var stress ass, først pep den når jeg skrudde den på men så fikk vi så den ikke gjorde det, men så ville ikke dcen koble til skjermen "no signal". Men hedligvis hadde vi bare glemt å bytte i strømmen på skjermkortet! Skal ta ytelse tester i morra! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Flyttes til webshop og butikkdiskusjoner grunnet feilposting i kjøp/salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå