Almadora Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Fant ikke noe når jeg søkte så her er reglene: Jeg begynner foreksempel å si at noen skal tegne en traktor... Da skal en eller annen tegne en traktor så er det han/henne sin tur til å ønske... Så det er nesten som google leken bare at man tegner... Hvis det finnes en slik tråd fra før så bare steng denne... Alt er lov på denne leken så lenge det er tillat i retningslinjene og nettikette... Da begynner jeg... Jeg vil at noen skal tegne Pikachu (En Pokemon) Endret 8. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ^^ (* *) <( ) > V V Nå vil jeg ha bilde av et vaffeljern! :O Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 ^^ (* *) <( ) > V V Nå vil jeg ha bilde av et vaffeljern! :O 7246898[/snapback] Siktet mer til Paint og tegneprogrammer men ok... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Her er et vaffeljern sett ovenfra: Da vil jeg se en smurf! Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 link har vel noko sånt fra før Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 fant ein til eg link Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Prosessen er for laaaaang... gidder ikke å opplaste ting hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå