Dragon Hunter Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) http://pspupdates.qj.net/Sony-senior-offic...pg/49/aid/72151 The discussion then proceeded to PS1 games on the PSP. When asked how the emulated download works, Karraker explains, "Basically you just download them to the PS3, and bounce it to your PSP, and those will all be under US$ 5. And then there will be downloadable content from hotspots." Hmm, just under five bucks. What do you think? Endret 23. november 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 http://pspupdates.qj.net/Sony-senior-offic...pg/49/aid/72151 The discussion then proceeded to PS1 games on the PSP. When asked how the emulated download works, Karraker explains, "Basically you just download them to the PS3, and bounce it to your PSP, and those will all be under US$ 5. And then there will be downloadable content from hotspots." Hmm, just under five bucks. What do you think? Man kan si mye om Sony, men de selger produktene sine billig. 7246028[/snapback] hehe, det var morsomt sagt av deg. Når ble PS3 billig? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) http://pspupdates.qj.net/Sony-senior-offic...pg/49/aid/72151 The discussion then proceeded to PS1 games on the PSP. When asked how the emulated download works, Karraker explains, "Basically you just download them to the PS3, and bounce it to your PSP, and those will all be under US$ 5. And then there will be downloadable content from hotspots." Hmm, just under five bucks. What do you think? Man kan si mye om Sony, men de selger produktene sine billig. 7246028[/snapback] hehe, det var morsomt sagt av deg. Når ble PS3 billig? 7246053[/snapback] Tatt i betraktning at den selges med tap, og at en 360 med HD DVD-spiller er dyrere, er den svært billig. Man får mer enn man betaler for. Edit: Begynner å bli rimelig lei av at folk (spesielt fanboys) fucker opp en hver PS-tråd. Endret 8. november 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, under 5 dollar var overraskende billig. Positivt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hold dere til saken eller få posten(e) slettet, velg selv Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men PS1-spillene var billige. Endret 8. november 2006 av ttt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) nei? den er vel ikke dyr for en person å kjøpe? så du mener at en bil for 5k ville vært for dyr å kjøpe? du hadde heller kjøpt del for del og satt den sammens selv? selv om du måtte betalt det doble? husk at her får du med relativt mye. Hvorfor bare kjøpe panser og ratt når du får en hel bil for den samme prisen? Spill for 5$ am in.. hell yeah... gamle klassikere for en rimelig penge er ikke å forakte... Endret 8. november 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror jeg skal holde meg unna å nevne pris på PS3, siden dette ikke har noe med threaden og gjøre, samt vil gjøre fanboys og personer som kun er interessert i topicen irritert og sur ^^ Får ikke siden til å virke, men prisen virker da veldig grei. Skulle de ikke bruke noe ala. sony points og blir dette brukt til å kjøpe PS1 spill? Eller er prisen 5$ trukket direkte fra kontoen din? Uansett, virker som en grei pris som jeg tror de fleste PS3 eiere vil like Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 nei de bruker ikke points. Så på din konsoll(om du skal ha en) så vil du betale i kroner og ører. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har ps1 noen klassikere i det hele tatt? Noen spill som faktisk er VERDT å spille om igjen? Eneste jeg kommer på i farta er MGS =o Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skal ikke ha en, iallefall ikke med det første. Hvem vet, kanskje MGS ++ blir litt for mye å gå foruten og om prisen detter nok til at jeg har råd... Greit, så da blir 5$ trukket? Eller vil det variere litt i pris alt ettersom hvor man er og hvilken valutta man bruker? Siden kursene vil variere litt alt ettersom, ikke at dette vil ha noen stor forskjell, spør mest ut av nyskjerrighet. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Har ps1 noen klassikere i det hele tatt? Noen spill som faktisk er VERDT å spille om igjen? Eneste jeg kommer på i farta er MGS =o 7246566[/snapback] Det finnes nok av klassikkere till PS1, f.eks. NFS-spillene, Tomb Raider-spillene, Doom, Hexen, Quake, Gran Turismo-spillene, Tekken-spillene, Tony Hawk-spillene, Street Fighter-spillene, Destruction Derby, og mye mer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nokre innlegg som ikkje er relatert til emnet er fjerna. Ein fin pris dette. Vil denne prisen gjelde alle spel? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Flott at man kan spille dem både på ps3 og på psp. Kunne godt ha tenkt meg å lastet ned f.eks Final fantasy for så å kjøre dem på psp. Må først kjøpe meg en psp. 5 $ er jo ca 30-35 kr. Billig!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Om jeg skal ha ps3 så ville jeg nok foretrukket å kjøpe noen av de gamle klassikerne fremfor nye spill til 500kr. Så jo nintendo la ut sine priser for eldre spill, bra tiltak ihvertfall. Spiller å måtte ha flere konsoller i stuen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Man kan si mye om Sony, men de selger produktene sine billig. 7246028[/snapback] Hadde de priset varene sine etter hva de kostet å lage hadde nok ikke folk kjøpt dem. Ikke gale pris på spillene nei (hadde prisene vært noe høyere hadde du sikkert ikke postet dem). [trollmode]Jamenjammen! Du får jo spill i dag som er teknisk mye bedre til ikke så mye mer peng. Java, flash etc. :!: [/trollmode] Har ps1 noen klassikere i det hele tatt? Noen spill som faktisk er VERDT å spille om igjen? Eneste jeg kommer på i farta er MGS =o 7246566[/snapback] Tenkte det samme selv. Det finnes nok av klassikkere till PS1, f.eks. NFS-spillene, Tomb Raider-spillene, Doom, Hexen, Quake, Gran Turismo-spillene, Tekken-spillene, Tony Hawk-spillene, Street Fighter-spillene, Destruction Derby, og mye mer. 7246603[/snapback] En del av dem kom (først?) til andre konsoller og/eller PC. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hadde de priset varene sine etter hva de kostet å lage hadde nok ikke folk kjøpt dem. Folk kjøper da varene til Nintendo? [trollmode]Jamenjammen! Du får jo spill i dag som er teknisk mye bedre til ikke så mye mer peng. Java, flash etc. :!: [/trollmode] Nei, men man får standard-spill til PSP som er mer avanserte. Det er stor forskjell på å betale 35 kr for et PS1-spill, og å betale 50 kr for et NES-spill, 80 kr for et SNES-spill, og 100 kr for et N64-spill. Det er ikke til å feie under teppet. En del av dem kom (først?) til andre konsoller og/eller PC. 7246693[/snapback] Hva så? Endret 8. november 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 gran turismo 2 skulle jo gi ett enormt antall gameplaytimer for dollaren, tror jeg ivertfall Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Spill jeg godt kunne ha kjøpt: Gran Turismo 1 og 2 Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Crash Bandicoot serien Metal Gear Solid Resident Evil 1, 2 og 3 Tomb Raider 1 og 2 Dragon Quest VII Grand Theft Auto 2 Tekken Need For Speed: High Stakes Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) ... 7246726[/snapback] Ey! trenger ikke dra inn nintendo i dette. Så klart kjøper folk nintendo produkter, det er jo nintendo Fikk jo ganske tekniske PC spill på samme tiden. Spill kan da være tekniske selv om grafikken ikke alltid er det. Fragile Alliance (navn?) Privateer (noe i den dur) Endret 8. november 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå