-FrittMenneske Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei der! Kan jeg få noen tips til noe deilig avslappende musikk.. Kan være hvilken som helst sjanger så lenge det er rolig.. Blues, Pop, Country.. Helst ikke med så mye power i.. Bare noe deilig avslappende..Som Bob Dylan musikk.. Tips til artister og kanskje noen sanger .. Takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nova Nova med See, Tones, Eternity og Suddenly. Ulver med Speak Dead Speaker og A Quick Fix of Melancholy-EP-en Zero 7 - Destiny Thomas Dybdahl med From Grace og Cecilia for starters Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Helt annen genre, men sjekk ut Lorena McKeenit. Vanvittig deilig og avslappende musikk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dire Straits - Brothers in Arms Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Cult of Luna http://www.myspace.com/cultofluna Red Sparrows http://www.myspace.com/redsparowes For og ikke snakke om bandet Om! Finnes ikke no mer avslappende. De har utgitt to full-lengdere på lablen Holy Mountain. Finner ikke no samples :& Endret 8. november 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dave Matthews Band (crash into me, grace is gone, oh, satellite), Tori Amos (a sorta fairytale, silent all these years, winter ++), Martha Wainwright (when the day is short), Elliott Smith (miss misery, angeles). Det var noe hvertfall Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 American Beaty - Thommas Newman Det er filmmusikk, men gud den er avslappende Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Minor Majority er deilig avslappende, syns jeg (: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mye av U2`s musikk er deilig å slappe av til Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ulver - Kveldssanger Sixteen Horsepower - Folklore Det er de to albumene jeg bruker når jeg skal slappe av. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) U2 - One U2 - Original of the Species Pink Floyd - Eclipse U2 - Miss Sarajevo U2 - With or Without You Pink Floyd - Shine on You crazy Diamond U2 - Miracle Drug U2 - Grace Led Zeppelin - Stairway to Heaven U2 - In a Little While Dire Straits - Waterline (eller noe sånt) Endret 8. november 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Synes faktisk Saybia er ganske fint å slappe av til, myk og god musikk. Dessuten har Opeth mye deilig og avslappende musikk: Harvest, The Drapery Falls, Benighted, Atonement, Silhouette, To Bid You Farewell osv. Listen er lang... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pink Floyd Guns N`Roses Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er jo en sjanger som heter chill-out. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Toto: Africa 7244339[/snapback] Ahhh.. Genial låt! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jack Johnson syns jeg er digg å høre på. "Sing-a-longs & Lullabies for the Film 'Curious George'" er et herlig album. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kanskje Poets of the fall faller i smak.. De har noen sampler på siden sin du kan sjekke ut. Jeg liker spesielt godt "Illusion & Dream" "The Beautiful Ones".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå