tunheim Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Finnes det noen tjeneste hvor man kan sende inn sine gamle fotografier og få dem skanna? Noen som vet? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Finnes det noen tjeneste hvor man kan sende inn sine gamle fotografier og få dem skanna? Noen som vet? 7239972[/snapback] Fotoforretninger kan gjøre dette, men hvis det er snakk om mange fotografier vil det lønne seg å kjøpe en god scanner og gjøre jobben selv. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Tja, det er vel kanskje noen hundre fotografier. Ikke særlig mange. Men jeg er lat, og har ikke lyst å ha en fullautomatisert skanner stående i boden. Ser for meg at noen burde ha laga en slags billigtjeneste som kunne fikse det der. Kanskje man kan overta utstyret til nasjonalbiblioteket når de er ferdig med å digitalisere samlingene sine? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tja, det er vel kanskje noen hundre fotografier. Ikke særlig mange. Men jeg er lat, og har ikke lyst å ha en fullautomatisert skanner stående i boden. Ser for meg at noen burde ha laga en slags billigtjeneste som kunne fikse det der. Kanskje man kan overta utstyret til nasjonalbiblioteket når de er ferdig med å digitalisere samlingene sine? 7240672[/snapback] Stikk innom en fotoforhandler og spør om et tilbud. Evt betal noen privat for å gjøre det. Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ser for meg at noen burde ha laga en slags billigtjeneste som kunne fikse det der. Kanskje man kan overta utstyret til nasjonalbiblioteket når de er ferdig med å digitalisere samlingene sine? 7240672[/snapback] Japan Photo har hatt et tilbud på dette, se egen tråd for argumenter for/mot... Vet ikke om kampanjen pågår enda, men det kommer nok flere slike tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå