neadii Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har hatt denne feilen på absolutt alle msn-versjonene helt siden okt. 05. men jeg har aldri orket å rette på det siden jeg bare valgte å bruke windows messenger. Men nå er jeg lei windows messenger og jeg trenger hjelp til å fikse på dette feilsøk problemet. MSN versjon jeg har nå: Windows Live Messenger. Problem: En eller annen feilkode. Feilkode: 80072ee6 Bilde: Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva kommer frem når du feilsøker da?? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Kommer bare masse sånn at det skal "ordne seg" men det gjør det ikke. Men uansett, jeg søkte på feilkoden min på forumet og fant denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...93&hl=+80072ee6 Der fant jeg dette (og det funka) : Problem løst! if your getting that error try this. Go to Start Click Run Enter the following in the box regsvr32 MSXML3.dll Re-Start MSN Messenger Det virket gitt! 5401142[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå