Aalton Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Til informasjon så har det blitt opprettet et forum for historie Historie Her kan du diskutere historie og alt rundt dette emnet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ser at forumet er plassert nederst under "Samfunn". Burde det ikke stått nest øverst, sånn alfabetisk sett? Bra tiltak. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Til informasjon så har det blitt opprettet et forum for historie Historie Her kan du diskutere historie og alt rundt dette emnet. 7238096[/snapback] Kjempeflott! Kan jeg raportere alle innleggene jeg mener burde være under "Historie"? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjempeflott! Kan jeg raportere alle innleggene jeg mener burde være under "Historie"? 7238162[/snapback] Nei, ikke enda. Om en dag eller to så ja, men foreløpig så går vi gjennom forumene. Så slipper du å bruke tid på det med en gang. Men om en dag eller to? Ja helt klart Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Konge, gleder meg til mange intresante diskusjoner Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjempebra gjort, dette kan bli interessant, selv om jeg leser mer enn hva jeg skriver. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jess! Endelig! Bra tiltak, ser fram til å henge mye der i gården. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Ser at forumet er plassert nederst under "Samfunn". Burde det ikke stått nest øverst, sånn alfabetisk sett? Bra tiltak. 7238144[/snapback] Jeg reorganisert litt på det nå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjempebra gjort, dette kan bli interessant, selv om jeg leser mer enn hva jeg skriver. 7238351[/snapback] Må si meg helt enig med dette. Skulle nesten ønske jeg tok del i flere diskusjoner, men er ikke alltid så lett å finne de rette ordene. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fint tiltak dette. Dere får ha lykke til med å flytte alle trådene over til riktig kategori. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dette kan bli interessant. Kan nok lære mye her, ja. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det var på tide da går jeg til Historie! Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Flott,blir nok til at jeg også kommer til å henge mye rundt der,selv om jeg er blandt de som leser mer enn jeg skriver. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er dere fornøyd med hvor mye delen blir brukt? Selv syns jeg den nesten går under "Skole/leksehjelp". Det er ikke så mye å diskutere rundt fakta imo. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er jo det mye av historiefaget dreier seg om, diskusjonen rundt fakta. Det er ikke én sannhet i historie, men flere. Det er opp til historikerne og de historieinteresserte å forfekte forskjellige syn på hvorfor og hvordan saker og ting har utviklet seg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er vel litt feil å si at historie ikke krever diskusjon. Historie dreier seg om fakta, men diskusjonen går ofte i den gate at en bør diskutere hvordan en ser på fakta. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dere fant ingen tråder som passet inn i Historie fra f.eks. PRS? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Leste trådtittelen litt feil, trodde først det stod;"forumets historie er opprettet". Så var det ikke det allikevel. Kunne vært interessant å få vite litt mer om historien bak forumet, noen som kan skrive litt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Var det absolutt ingen tråder fra andre forum som passet inn i dette forumet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg mener at det er det, skulle ikke Dotten (som er så kjent) flytte over tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå