Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Tips/kommentarer o.l skrives her! Den er ikke ferdig! For mer info, se arbeidsloggen.. POSETIV/KONSTRUKTIV KRITIKK TAES MED TAKK! Endret 7. november 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 For å være ærlig, syns jeg resultatet var heller stygt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Er det teip? http://#' target='_blank'> Endret 7. november 2006 av orsus Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Er det teip? 7236998[/snapback] Hvor? For å være ærlig, syns jeg resultatet var heller stygt. 7236986[/snapback] Hva er det som er stygt? Endret 7. november 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 OK, kan sikkert være litt mer utfyllende. Vært litt unøyaktig ved ytterkantene på tastaturet..? Delvis fylt igjen luftehullene i front med lakk..? Hva er greia med den logoen og alt det svarte rundt? Blåe multimediaknapper på hvit maskin funka ikke her, IMO Generelt dårlig maskert virker det som, er malingsøl mange steder. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) OK, kan sikkert være litt mer utfyllende. Vært litt unøyaktig ved ytterkantene på tastaturet..? Delvis fylt igjen luftehullene i front med lakk..? Hva er greia med den logoen og alt det svarte rundt? Blåe multimediaknapper på hvit maskin funka ikke her, IMO Generelt dårlig maskert virker det som, er malingsøl mange steder. 7237179[/snapback] Bare å vaske bort med litt whitesprit Lett å få bort, liten kniv. Tror faktisk han har pirka det bort. Då ikke noe sånt på skolen idag.. Står forklart i loggen, er bare et klistermerke. Vet ikke hvorfor det ikke er lakka, men maskina er jo ikke ferdig. Din mening. Jeg syns hvertfall det er fint Hmm, er nå lakk han har bruker Hvor ser du det? Endret 7. november 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 OK. Så hva med et bilde av hvordan maskina faktisk ser ut nå, og er ment å skulle være? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 OK. Så hva med et bilde av hvordan maskina faktisk ser ut nå, og er ment å skulle være? 7237257[/snapback] Bilde finner du i første post.. tatt idag.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg mener etter at han hadde pirka bort diverse søl og sånt. Jeg ser bildet i første post. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jeg mener etter at han hadde pirka bort diverse søl og sånt. Jeg ser bildet i første post. 7237284[/snapback] Skal bort til ham nå snart. Se om jeg får tatt noen bilder.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Brukbart det der. Ikke hver dag man ser laptop modder her på forumet. Hva med noen bilder av baksiden av skjermen da? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Brukbart det der. Ikke hver dag man ser laptop modder her på forumet. Hva med noen bilder av baksiden av skjermen da? 7237657[/snapback] Nei, det er ikke gjort noe der enda. (se bilde i logg) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Likte den jeg Kezzom. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Likte den jeg Kezzom. 7238149[/snapback] Hvem er det du snakker om? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Likte den jeg Kezzom. 7238149[/snapback] Hvem er det du snakker om? 7238368[/snapback] Modden, jeg likte modden. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 syns den var mye fetere nå en orginalt, Lillesøstra mi har en sånn, og den er ikke serlig kul, men denne derimot, den var fin. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Likte den jeg Kezzom. 7238149[/snapback] Hvem er det du snakker om? 7238368[/snapback] Modden, jeg likte modden. 7238374[/snapback] Skreiv feil, men du skreiv nicket mitt feil Hater når folk gjør det... Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei..! det er eg som er eigar av dataen, såg litt på kommentarer. eg skal fjerna søl det komm får eg ikkja hadde teip å det kløde i nevane, eg måtte jer det nå skal fjerna søl nå snart ein dag å sparkla ferdigt. har ikkje ein plass å driva på at eg får venta te det blir varmt før eg tar på klar lakk . åpen får idear Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ny liten mini update.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5entry7258255 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå