Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Speedy vs. Enforcer sentrallås

Gega

Anbefalte innlegg

Hei...

Er det noen som har erfaring med disse to produsentene av fjernstyring til sentrallåsen.

Det jeg lurer på er hvilken av disse som er å foretrekke...skriv gjerne om hvorfor dere foretrekker den produsenten som dere mener er best..

Jeg har vært i kontakt med bilstereo.no og de sier at Enforcer er bedre og lettere å koble opp i forhold til Speedy og i tillegg følger det med 2 ågen som åpnere og det er jo positivt..

http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=770

Men snakker man med Speedy så mener jo selvfølgelig de at de er best..

http://www.radiokatalogen.no/default.asp?pgid=7

Jeg sliter noe sinnsykt med å koble opp speedy kontroller..med blant annet elendig koblingsskjema hvor fargekodene ikke stemmer og har ingen steder jeg kan henvende meg for å få mere hjelp enn det som står på skjema som jeg måtte få de til å sende meg..

Monteringsanvisningen som fulgte med er jo mildt sagt latterlig..

Kom med innspill om det er noen som har en av disse produsentene eller kom hjerne med andre forslag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket merke følgende er vet jeg ikke ennå, men du skal få en rapport når den er forsøkt montert..

den kostet forøvrig $49,- + frakt. :)

2023_ec-127.jpg

This remote locking system can be used on any car, it comes complete with everything you need to install. It also features very cool switchblade key holders that allow you to switch over your key blade that you have now to these switch blade ones, so you can have the keys that most all MK4 Volkswagen and Audi owners have!

The remote control system is in the switch blade key via infrared radio remote. Easy to install, looks and works great.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...