tolan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Heeei Les dette før du kommer med svar! Har letet lenge etter en slik tråd som denne, men har dessverre ikke funnet noen, så derfor lagde jeg denne. Jeg er i den situasjonen at jeg liker Vocal trance/dance musikk, med kvinnelig, orginal vokal. For dem som tror det, DETTE ER IKKE EN TRÅD for Nightcore musikk. Er egentlig ute etter det aller feteste låtene, så rams opp de beste Så fint vis dere eksperter på musikken kan nevne noen sanger til meg! Viktig med sangene: *Sangen må inneholde kvinnelig vokal, ikke bare bass, og vokalen må være mer enn at ei dame sier navnet på sangen. Det må være en tekst liksom, et vers og refreng, hvis dere skjønner hva jeg mener. *IKKE PIPESTEMME! *Sangene må ha et refreng som er SKikkelig markert, der man liksom tar av. *Sangen bør ha en fengende melodi! Cascada er bra eksempel på markerte refrenger. Ps: Det skader ikke med litt tøffe synth i tilleg. For å gi et visst inntrykk nevner jeg noen sanger av musikken jeg er ute etter: Barcera-Secret Of Love(Radio Mix) Paolo Ligorio-The Colors Of My Life Marco Juliano-I Wanna Be Your Star (Dj Manian Remix) Bass Up!-Hold Me Back(Chris Cute Radio Mix) Ma.bra-Cursed Destiny Minozza Inc.-Running From The Rain(Freddy Hawk Radio Mix) Lunaspace-Wheres The Party Deep Spirit-You`re The One That I Want (Tune Up! vs. Cascada remix) Dj Sledge Hammer-Sunshine(Alex M vs. Marc Van Damme remix) 2 Jays-Heartquake (Chris Cute Radio Mix) Numa! feat. Christie-Lifetime (Nick Storm Radio Edit) Peat Jr. & Fernando-Let It Be Love (Klubb Traxx Rmx) Issue-Everytime Stefy Energy-It`s A Fable (Original Version) Soundflower-Back 2 u (Stagediverz Radio Mix) Dj Martinez feat. Laia-I Wanna Be Free (Pitchman Edit) Marc Korn vs. San Danielle-Secret Of You (Sledge Hammer Radio Cut) Yumm Yumm-Happy Day (Kompulsor Edit) Hold dere til temaet, post bare slike sanger! Takker for svar Noen som har slike sanger og? Marhz Inc- Lights Are On (Rees Wicked) Boosterz Inc-Days & Nights (Dj splash remix) Dere skjønner hva jeg mener, sanger med fete synth Endret 30. september 2007 av tolan Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bruk denne tråden. Og det er ikke trance du har listet opp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623657 Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bruk tråden Rakib linker til, men pass på at du får med deg denne låten: Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Armin Van Buuren's Rising Star Remix) Armin van Buuren på sitt absolutt beste. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Er dette slik musikk jeg ramset opp ovenfor ? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) dere vet ikke hvordan musikk jeg er ute etter"!! Endret 29. januar 2007 av tolan Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Anbefaler: Dj Staomi: Castles in the sky (Genial) Dj Staomi: Waves Dj cammy: celebrate the summer Dan-J: One Breath DJ Dean: Music is my life Eastclubbers: Equal in love Eastclubbers: Walk alone Neo Cortex: Elements Alle disse har smurfevokal Funker som faen på et stort anlegg, spilles på HØY desibel EDIT: og SELVFØLGELIG C-Bool: House baby Endret 6. november 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Klubbingman (mange av sangene) Tune Up! (mange av sangene) Renegade Masterz - Crystal Ship Dj Popp vs. Dj Star - You my love and I Kanskje disse hjelper deg litt.. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Heei.. Tuusen takk for mange gode forslag.. Bare kom med mer.. Tuusen takk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva med Smurfene - Smurfesommer Smurfene - Klønesmurf Smurfene - Smurfebombadilla Smurfene - Smurfe Bop Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 DJ Panda - Telescope Jadde - Sunshine (kanskje ikke det du er ute etter) Mickey Modelle feat. Jessy - Dancing In The Dark Foggy Rob Mayth - Can I Get A Witness (Tune Up! vs. Cascada Radio Edit) Lenke til kommentar
tolan Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Heei skrote.. Hadde noe av det du ramset opp, men de nye var veldig bra.. Tuusen takk for bra forslag.. Har du mer skrote ? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Har mer ja. Skal legge ut flere senere ikveld til deg. Skal finne frem den andre harddisken min så skal jeg legge ut noen til deg. Forresten : kanskje du finner noe på Dj Manian hjemmeside Endret 7. november 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Slenger inn noe av det jeg har (ikke alt er det du er ute etter): Så du ble advart: Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Fjernet. du finner det samme lengre ned på siden! Endret 16. november 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har mer ja. Skal legge ut flere senere ikveld til deg. Skal finne frem den andre harddisken min så skal jeg legge ut noen til deg. Forresten : kanskje du finner noe på Dj Manian hjemmeside 7239091[/snapback] Nå skal det sies at dj manian har lagetmye bra trance også, ikke bare dårlig dance. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Okei, skrote.. Hadde en del av det.. Men har du fler av de dj popp dj star-u my love an i can i get a witness og de ? Har du fler slike ? Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Scooter bruker jo en del "smurfestemme" i refrengene sine Vet ikke om du liker Scooter så godt, men her er noen annbefalinger: Scooter - Nessaja Scooter - Ramp (The Logical Song) Scooter - Weekend Scooter - Posse (I need You On The Floor) Scooter - See Me, Feel Me Scooter - Everlasting Love Endret 12. november 2006 av Ca11e Lenke til kommentar
intheass Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg ser du har Special D, men så har du ikke "You", hvordan går det an? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Heei:) Jeg har special d-you.. Den er bra, men ikke blant de beste.. Hehe... Men er det ingen som har fler forslag til sanger ? Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Renegade Masterz - Nasty Girl (DJ Blisco vs. Zen Concept RMX) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå