Gå til innhold

Kjønnsfordeling blant brukerne av forumet?


Hvilket kjønn er du?  

379 stemmer

  1. 1. Hvilket kjønn er du?

    • Jente
      17
    • Gutt
      362


Anbefalte innlegg

Finnes det noen oversikt over kjønnsfordelingen blant de som er registrert som brukere på forumet? Og de som er aktive/lite aktive?

 

Jeg holder på med en sak om jenter og dataspill som er tiltenkt Ny Tid, og er dessuten veldig nysgjerrig på det selv. Er det feil å gå ut i fra at de fleste som er registrert er gutter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noen oversikt over kjønnsfordelingen blant de som er registrert som brukere på forumet? Og de som er aktive/lite aktive?

 

Jeg holder på med en sak om jenter og dataspill som er tiltenkt Ny Tid, og er dessuten veldig nysgjerrig på det selv. Er det feil å gå ut i fra at de fleste som er registrert er gutter?

7221961[/snapback]

Tenker du på kun spill-forumet, eller hele forumet? Det blir vanskelig å gi noen tall uansett, men enda vanskeligere dersom man kun skal se på gamer-forumet.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet tenkte jeg de som bruker gamer.no, fordi jeg er opptatt av spill og kjønn. Hele diskusjon.no inkluderer jo en hel del andre ting, men det sier jo kanskje litt om hvem som deltar på forum på nett...bortsett fra at det kanskje er litt skjevt fordelt på type forum med typiske "maskuline" tema som bil og hardware og programmering..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
I utgangspunktet tenkte jeg de som bruker gamer.no, fordi jeg er opptatt av spill og kjønn. Hele diskusjon.no inkluderer jo en hel del andre ting, men det sier jo kanskje litt om hvem som deltar på forum på nett...bortsett fra at det kanskje er litt skjevt fordelt på type forum med typiske "maskuline" tema som bil og hardware og programmering..

7225421[/snapback]

Det du kan gjøre er å starte en tråd i "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" der du spør om dette og spør en moderator om han kan sette opp en avstemmning :) Evt. kan du gjøre det i "Annet" eller "OT-baren" i Off-topic :)

Lenke til kommentar
I utgangspunktet tenkte jeg de som bruker gamer.no, fordi jeg er opptatt av spill og kjønn. Hele diskusjon.no inkluderer jo en hel del andre ting, men det sier jo kanskje litt om hvem som deltar på forum på nett...bortsett fra at det kanskje er litt skjevt fordelt på type forum med typiske "maskuline" tema som bil og hardware og programmering..

7225421[/snapback]

Det du kan gjøre er å starte en tråd i "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" der du spør om dette og spør en moderator om han kan sette opp en avstemmning :) Evt. kan du gjøre det i "Annet" eller "OT-baren" i Off-topic :)

7225541[/snapback]

Gjør man det i OffTopic blir bildet av situasjonen helt feil.

Lenke til kommentar
Finnes det noen oversikt over kjønnsfordelingen blant de som er registrert som brukere på forumet? Og de som er aktive/lite aktive?

 

Jeg holder på med en sak om jenter og dataspill som er tiltenkt Ny Tid, og er dessuten veldig nysgjerrig på det selv. Er det feil å gå ut i fra at de fleste som er registrert er gutter?

7221961[/snapback]

Hei

 

Det er ikke lett å finne noen tall i sytemet, eneste vi har oversikt, da tenker jeg på meg som admin og hva jeg tilgang til det som er ved forumet, er aktivitet i ulike grupper av forumet, gerel statstikk etc.

 

Det er nok ingen oversikt over antall jenter, og gutter, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...