Kaiuss Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Foreslår at folk som planlegger å kjøpe Gears legger inn gamertag'ene sine her - fin måte å lage en "spisset" venneliste opp mot den kommende lanseringen... Her skal spelast flerspelar!! (gamertags så langt: 143) Et lite teknisk tips (hvis dette er selvsagt for en, flere eller alle: my bad ): Bruk "mitt spillerkort" funksjonen på xbox.com for å legge til venner. Ha denne posten oppe i ett vindu og "mitt spillerkort" under "venner" oppe i et annet, og klipp og lim ett og et navn. En liten del mer effektivt enn å styre med pad'en i dashboardet Mitt gamertag er da Kaiuss Navn så langt (med forbehold for skrivefeil... men tror det skal være rimelig ok): Xerian gitar freak PrisonedCorpse DP Rusher Rauldert Andrex76 BanAnus RRhoads27 H00lig4n Gaz West ErlendRU Bionor Daago Mr Foxhound Midspir TomGunnar Teamantonsen Nvidia89 Plomma OwnedToast GoN Crimsondevii petterpunk barkster01 ShrugZ aoottis taannoe fettgnomen hasufel HabaneroBreath mrmee4real WonderStivi Grandiosa ezzle Rock90 troner87 Groendal Bjelleklang Per Armin martpad smelx deniro1 Hawcon jony la la KEELr Typho sinuspc PackedMicrobe DarkerGlow heffalomp LordFighter Stavaas NorthGoat This is Thomas Alien Cheese yelloWtummy dorR Janvmoen BreezyHyrum lakuspakus originaljesus wooho DevoIution scribbleh LordShaft NOR Martin sama MadNoggie CorTeZ89 Kremtopp Fowler9 Panopticon2 MrDonutSeeker w0d00 ShuffleyJoe Dofty NitriusX Keisinger SkalleNo LyingCreature WrathfulGiant Leaded Clown Monstrule pianobob Murdah U krosjefen Lakuspakus Lokiboki Lee Nor Mystic IceMan Dr Laban Jeveth Mattias82 leftyboro Blue Sonic Martstiger alexperry Dupelix Nightwolfie xShishix Ragnar Iceblood PushThePramAlot MoggeKa Alias89 Power User Camrot UjinHoo Toreal707 Baby Woodrose Mostafi Windir Kvitrafn mrdaxter Snoft mtnine fury Quel Serrar skarp0ye Danvat fairsteffen Djrabbit SKELET Helland fAight flaringo stefflus tomsku Grabbal3 Boffen90 Alf G Jensley Snipes Bjellaas Bare Chrissj ca2oo Zzyzxy ii millenium ii SaintedThomas Renati Sykebil Chettaz sPiGo PalWare hermando Jogum Cl4wfinger CHRISH89 Comprade RoninMasao Kommer til å oppdatere dette innlegget (med ujevne mellomrom) etterhvert som flere (forhåpentligvis) legger seg til her. Endret 19. november 2006 av Kaiuss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var vel litt tidlig... Er nesten 2 uker til utgivelse jo Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Var vel litt tidlig... Er nesten 2 uker til utgivelse jo 7221535[/snapback] Akkurat timinga her syns jeg ikke er så veldig viktig, vil bare at flest mulig skal se posten før spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Xerian er mitt gamertag og jeg kommer til å spille gears of war! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gamertag: gitar freak Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 PrisonedCorpse er min =) Gleder meg enormt til Gears Of War Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bare å legge meg til og. Gamertag: DP Rusher (Husk mellomrom). Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Rauldert ,men newbie med x360.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fåreslår at Trådstartet oppdaterer første post underveis med de alle gametagsene, slik at man ikke trenger å gå gjennom sider på sider (omd et blir så mange da ) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Legg meg også til. Gamertag Andrex76 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er med, dette skal spilles Gamertag: BanAnus Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var vel litt tidlig... Er nesten 2 uker til utgivelse jo 7221535[/snapback] Første jeg tenkte var at det nå bare var to uker til release. Gamertag: RRhoads27 Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gamertag: H00lig4n Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gamertag: Gaz West Count me in! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gamertag: ErlendRU Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hiver meg med! GT: Bionor Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gamertag: Daago Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gamertag: Mr Foxhound Blir (forhåpentligvis) litt amputert spilling fram til nyttår pga. eksamenslesing Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 og mitt er TomGunnar ska gruse dere i GoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg