TSP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Har du ønsker om hvordan din nye avatar skal være, eller har du ønsker om å få deg en mer personlig avatar og vil ha noen til å lage den spesiellt for deg? Vel, da skal du IKKE spørre her, men her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135&hl= I denne tråden skal alle gratisavatarer samles. Gratisavatarer er for de som er på jakt etter en helt enkel og greit avatar og ikke vil legge noe særlig mer strev i å finne en god avatar. ***Reservert*** - Gratisavatarer Her kan du finne enkle og fine avatarer på en enkel og grei måte om du er ute etter noe helt enkelt, eller ved et lykketreff kommer over en slik avatar akkurat du villa ha! Har du tatt i bruk en av de gratise avatarene? I så fall vennligst si fra! .patrick Luchy Knut_ fUzZy^ TSP Klikka_bZerk Adey The O andir Endret 25. april 2007 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Newt32 Star Wars-tema - Newt32 Endret 14. juli 2009 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Zevs. Søkeord: Zevs, dame, kvinne, damer, kvinner, babe, babes, modell, modeller, elisha cuthbert, gammel, Endret 11. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) NorthGarden Cutthroat Bill Søkeord: NorthGarden, hånd, spøkelse, boble, bobler, hender, papir, halloween, gresskar, sko, kjærlighet på pinne, frodo, hobbit, ringenes herre, ringen, pistol, pistolmann, agent, pingvin, ati radeon, bush, karikatur Endret 1. august 2007 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Rivers kimman Søkeord: Rivers, kimman, Tigergutt, tiger, hundremeterskogen, smiley, smileys, smileyavatar, smileyavatarer, ninja, ninjaavatar . Mann, hund, røyk, røyker, røyking, bæsj, bin laden, nisselue, juleavatar, tatovering Endret 11. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Her det testing. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 5. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) backup er kewlt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Newt32 Star Wars-tema - Newt32 Søkeord: Newt32, newtar, hånd, hender, ingenting, edvard munch, maleri, maleriavatar, munchavatar, munchmaleri, skrik, skrikmaleri, røyk, røyker, røyking, svane, svaner, svanehjerte, hjerte, svanepar, smash, smash!, star wars, robot, roboter, abstrakt, stopp volden, naruto, jim carrey, bush, muspeker Endret 4. september 2007 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 ***Reservert*** Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 ***Reservert*** Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) ***Reservert*** Jeg har fått lov til å reservere de første ti innleggene av en moderator. Endret 5. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 OhMyFuckingGod! Har du planlagt å skaffe alle avatarene i verden å putte dem inn her? Synes bare 5 innlegg hadde vært mye. Men hvorfor vise de avatarene som er tatt? Hvorfor ikke bare fjerne dem fra listen? Blir så mye ryddigere og penere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hehe, dette handler om å tenke langsiktig og e-penisforlengelse... Neida, du skal vite det at jeg faktisk en periode vurderte 20 innlegg, altså en hel side, men det fant til og med jeg ut var overkill i tide. Når det gjelder det der med brukte avatarer: jeg ønsker å ha det der så folk kan få se hva som er tatt og hva som ikke er tatt, jeg vil også at folk skal bli oppmerksom på at de avatarene som er her faktisk blir brukt, derfor. Samtidig ønsker jeg jo ikke at noen andre skal stjele avatarer som er i bruk fra denne tråden så derfor "Taken" over bildet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg tok en jeg, takker <----- Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tok en jeg også. Takk Takk. Genial tråd Gleder meg til å se juleavatarer. Lenke til kommentar
andir Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nå skal jeg pirke veldig , men denne avataren var det jeg som lagde, som forslag til en etterspørsel: Forsåvidt er det helt greit at noen tar den, ettersom han jeg lagde den til ikke ville ha den. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nå skal jeg pirke veldig , men denne avataren var det jeg som lagde, som forslag til en etterspørsel: http://img424.imageshack.us/img424/5506/po...57296692wf4.png Forsåvidt er det helt greit at noen tar den, ettersom han jeg lagde den til ikke ville ha den. Jepp det var du. Vet ikke helt hvorfor TSP har den på meg... Har aldri påstått at det var jeg som laget den Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Da er de to avatarene som er tatt fått en taken på seg, og jeg har fikset opp i den avataren til andir som var plassert feil. Jeg er klar over at det var noe du lagde til en bruker (som var veldig kresen ^^ ) men denne brukeren tok ikke i bruk i en lignende avatar og det ligner heller ikke særlig på en K som han som etterspurte en avatar ville ha, derfor tok jeg den gangen den inn som en gratisavatar, skulle kanskje spurt dog, men jeg syns det var for synd at det avatarforslaget ikke skulle få mulighet til å få sin sjanse som avatar en dag Ellers kunne jeg tenke meg noen forslag til flere søkeord på de forskjellige postene om dere kommer på noe Endret 5. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Super tråd! Tillot meg å bruke idéen bak denne: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) 6 gratisavatarer fra meg, mange med julepreg: Endret 5. november 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva er egentlig greia med "søkeord:" ? Sjønner ikke den jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå