Gå til innhold

Vi går i streik mot nye spoiler systemet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange bilder som ligger i skjul synes ikke lengre pga de marker teksten greiene. :(

Innlegga må berre redigerast/oppdaterast, so fungerer dei igjen, om eg har forstått rett. Er det dykkar eige innlegg, gjer det sjølv, er andre sine innlegg, be dei om å gjere det eller rapporter innlegget so fiksar ein moderator det. Det er berre ein feil som kom med at skjul-tagen vart oppdatert to gonger.

 

Noen som er enige?
Kort sagt: Nei.

 

Eg har ingenting imot nokon av dei nye tagane. Biletet (av desse) var inkludert i modulen for tagane (kjelde), det er ikkje noko Drift har lagt inn.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Dette er ingenting å streike for, om enkelte skulle streiket for noe så smått og ubetydelig som dette, ja da hadde hele forumet vært i streik for lenge siden på grunn av alle mulige slags andre rare beslutninger.

 

Ergo jeg er ikke enig. Og det å true med streik, er kanskje ikke noe som hjelper akkurat...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Liker dere ikke tagger får dere la vær å bruke de, kan ikke helt fatte hvorfor et lite bilde i en tag skal være et problem. Hadde strengt tatt forventet mer bråk om at det står en <?php tag i kodebokser. ;)

7295274[/snapback]

Flott at du stenger min tråd da, som faktisk er over en uke eldre enn dette emnet. :hrm:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...