Mr.Anki Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Her kan folk skrive en kommentar til prosjektet mitt. Plybox - Trekabinett mvh anki Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ser jo ut som en god start, hobbyplater og sponsplater du har brukt eller? Var jo tipp topp hardhawe du hadde valgt da, du har vel ikke vurdert å oppgradere eller? Har du bestemt deg for fargevalg eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Har brukt sponplater og kryssfiner. Har nok ikke råd til og oppgradere hardwaren . Fargen er ikke helt bestemt.. kanskje svart. mvh anki Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Med litt lakk kan den vifta bli ganske pen F.eks. Sånn Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hva er best: Male eller spraye kryssfiner ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kommer helt ann på hvilket resultat du er ute etter. Overså du post #4 eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Kommer helt ann på hvilket resultat du er ute etter.Overså du post #4 eller? 7222682[/snapback] så litt på den, men må jeg da ta av vifte bladet ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jess,det burde du helst gjøre. eller så kan du sikkert maskere resten av vifta elns da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Jess,det burde du helst gjøre. eller så kan du sikkert maskere resten av vifta elns da. 7223208[/snapback] okey, får se litt på det.. Bare du som poster her gitt (så dårlig mod?) mvh anki Edit: Ny update ute nå. Endret 5. november 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nei nei nei, hvorfor i all verden har du laget viftehullet slik? Da har jo den pakningen din null misjon når du har laget et firkantet hull! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Nei nei nei, hvorfor i all verden har du laget viftehullet slik? Da har jo den pakningen din null misjon når du har laget et firkantet hull! 7223576[/snapback] det er fordi at jeg måtte skjerne gjennom et metallplate slik at jeg fikk noe og feste psu'en i. mvh anki Endret 5. november 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde det ikke vært bedre å bare brukt noen braketer elns? Da hadde det jo sett mye bedre ut fra utsiden Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette blir bra Anki. Du står virkelig på med denne ser jeg. Ta mange bilder av den cd rom løsningen. Mvh Erling Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Dette blir bra Anki. Du står virkelig på med denne ser jeg. Ta mange bilder av den cd rom løsningen. Mvh Erling 7224899[/snapback] Opphenget mener du ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Opphenget mener du ? 7224908[/snapback] Nei, jeg tenkte på den slot in løsningen på cd brenneren. Hvilken farge skal kabinettet ha? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Opphenget mener du ? 7224908[/snapback] Nei, jeg tenkte på den slot in løsningen på cd brenneren. Hvilken farge skal kabinettet ha? 7224966[/snapback] Den ja . Har tenkt at kabinettet skal være svart med grønne vifter. Høres det ba ut ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det vil se bra ut med svart og grønne vifter ja. Blir fristet til å lage et lignede kabinett når jeg ser på hvordan dette kan bli. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Det vil se bra ut med svart og grønne vifter ja. Blir fristet til å lage et lignede kabinett når jeg ser på hvordan dette kan bli. 7225313[/snapback] mhm. morro og lage kabinett selv . Får håpe jeg får tak i noen sponsorer.. mvh anki Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 mhm. morro og lage kabinett selv . Får håpe jeg får tak i noen sponsorer.. mvh anki 7225332[/snapback] Har du hørt med vendur? de hjelper til på de fleste prosjektene jeg har sett her på forumet. Lcd display. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 mhm. morro og lage kabinett selv . Får håpe jeg får tak i noen sponsorer.. mvh anki 7225332[/snapback] Har du hørt med vendur? de hjelper til på de fleste prosjektene jeg har sett her på forumet. Lcd display. 7225435[/snapback] Display ja, er det med en paralel port der? som man setter i pci sporet og kontakten er innover ? mvh anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå