Sewero Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har en bror som absolutt skal se alt jeg har inne på pcn min... Sinnsykt irriterende når jeg har diverse ting jeg ikke vil at han eller noen andre skal se. Hadde et program før men har formatert og finner ikke installasjons filen også husker jeg ikke navnet på programmet... Håper på svar fort På forhånd takk Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du kan kryptere filene dine med NTFS og Windows XP Proffesional, eller du kan bare ikke brukeren hans tilgang til dine mapper. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Du kan kryptere filene dine med NTFS og Windows XP Proffesional, eller du kan bare ikke brukeren hans tilgang til dine mapper. 7216447[/snapback] Stress:P Vil bare ha ett program som gjør at man må bruke et passord for å åpne mappene Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 *låne* Mulig å gjøre sånn at "gjest" kontoen i windows ikke har tilgang til f.eks. stasjon "D:/" ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 *låne* Mulig å gjøre sånn at "gjest" kontoen i windows ikke har tilgang til f.eks. stasjon "D:/" ? 7216679[/snapback] det skal være mulig men da går det ikke ann for han å spille på pcn min=P har alle spill installert på "D:/" i tilfelle "C:/" konker... vil bare at han ikke skal kunne gå inn på spesifikke mapper Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du kan legge det innpå en zippet mappe og sette passord på den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 har ingen noen link til ett slik program jeg prater om? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Her er link til noken bra program: http://www.everstrike.com/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 får de ikke til å funke:S Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du kan prøve DS Crypt. Det kan bare cryptere filer og ikke mapper, men det funker. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Microsoft Private Folder 1.0 : Microsoft Private Folder is a useful tool for you to protect your private data when your friends, colleagues, kids or other people share your PC or account. With this tool, you will get one password protected folder called My Private Folder in your account to save your personal files http://www.softpedia.com/get/Security/Lock...te-Folder.shtml lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå