mad-hatter Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Herved erklærer jeg diskusjonen for gjenåpnet. Jeg må nok være enda mer presis enn jeg var tidligere for å få folk til å forstå sannheten. Og husk: det trenger ikke nødvendigvis være meg som burde vinne konkuransen, bare hvem som helst bortsett fra Bendik Rød Karlson. I Gamer.no's begrunnelse står det følgende: "Han forteller hvorfor han liker skytespillet Black på en konsis, lettlest og informativ måte. Teksten har et løssluppet og uhøytidelig preg, men han blir tatt seriøst fordi han formulerer seg godt og setter en totalkarakter som virker balansert i forhold til teksten". Her er eksempler på det informative og velformulerte i anmeldelsen: "Vår mann blir grillet av en maktsyk fjott som trolig aldri har holdt et våpen i hånda" eller "Med nydelig grafikk, aldri fred å få og lange oppdrag er det en grunn til at folkene bak spillet fraråder deg i å gjemme deg i skyggene"... OK, hvordan er dette informativt? Hvem er den maktsyke fjotten det er snakk om? Hva er grunnen til at folka bak spillet fraråder deg til å gjemme deg i skyggene? Han sier alt i alt ingenting om historien, han gir ingen eksempler på hvorfor grafikken er god (eller problemene med lagging som mange har erfart... PS2 er som kjent ikke den kraftigste maskinen), han bare ramser opp kjennetegn ved skytespill; "Våpen er en sentral del av Black", eller "jeg fjerner gjerne alle spor ved å sprenge en gigantisk bensintank som tilfeldigvis en fyr gjemmer seg bak". Sluttkarakteren stemmer heller ikke med resten av anmeldelsen. Man får intrykk av at Black er et dugelig spill som sikkert fortjener 8 eller 9; det at han sier at spillet er "litt" enformig helt på slutten er ikke nok til å trekke det så mye som han gjorde. Mange vil sikkert ikke gidde å lese gjennom innlegget mitt engang, fordi de er opptatt med å formulere motangrep etter å ha sett ordet "klaging" i overskriften... men vær allikevel snill å gi meg en sjanse. Lenke til kommentar
world-of-warcraft-er-homofilt Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Herved erklærer jeg diskusjonen for gjenåpnet.Jeg må nok være enda mer presis enn jeg var tidligere for å få folk til å forstå sannheten. Og husk: det trenger ikke nødvendigvis være meg som burde vinne konkuransen, bare hvem som helst bortsett fra Bendik Rød Karlson. I Gamer.no's begrunnelse står det følgende: "Han forteller hvorfor han liker skytespillet Black på en konsis, lettlest og informativ måte. Teksten har et løssluppet og uhøytidelig preg, men han blir tatt seriøst fordi han formulerer seg godt og setter en totalkarakter som virker balansert i forhold til teksten". Her er eksempler på det informative og velformulerte i anmeldelsen: "Vår mann blir grillet av en maktsyk fjott som trolig aldri har holdt et våpen i hånda" eller "Med nydelig grafikk, aldri fred å få og lange oppdrag er det en grunn til at folkene bak spillet fraråder deg i å gjemme deg i skyggene"... OK, hvordan er dette informativt? Hvem er den maktsyke fjotten det er snakk om? Hva er grunnen til at folka bak spillet fraråder deg til å gjemme deg i skyggene? Han sier alt i alt ingenting om historien, han gir ingen eksempler på hvorfor grafikken er god (eller problemene med lagging som mange har erfart... PS2 er som kjent ikke den kraftigste maskinen), han bare ramser opp kjennetegn ved skytespill; "Våpen er en sentral del av Black", eller "jeg fjerner gjerne alle spor ved å sprenge en gigantisk bensintank som tilfeldigvis en fyr gjemmer seg bak". Sluttkarakteren stemmer heller ikke med resten av anmeldelsen. Man får intrykk av at Black er et dugelig spill som sikkert fortjener 8 eller 9; det at han sier at spillet er "litt" enformig helt på slutten er ikke nok til å trekke det så mye som han gjorde. Mange vil sikkert ikke gidde å lese gjennom innlegget mitt engang, fordi de er opptatt med å formulere motangrep etter å ha sett ordet "klaging" i overskriften... men vær allikevel snill å gi meg en sjanse. 7209928[/snapback] jeg er enig + at nynorske anmeldelser suger Lenke til kommentar
martbo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Den forrige tråden din om det samme ble stengt, når du oppretter en ny tråd om det samme og ignorer direkte beskjed om å ta videre kommentarer/diskusjon på PM /epost, stenger jeg denne tråden. Har du (eller andre) flere kommentarer til denne vurderingen, anbefaler jeg deg å sende meg en e-post eller PM. Måten du tar opp din misnøye i denne tråden er svært uheldig, og derfor syns jeg det er like greit at den stenges nå før ting går for langt. 7209319[/snapback] Den flyttes også til tilbakemeldinger om gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg