glenulv Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fristelse Hva er "fristelse" for deg? En kopp rykende varm sjokolade? Urørt pudder snø? Mat , fin natur, seksuelt, fint/innbydende interiør osv...del din fristelse med oss;) Bildene skal være tatt tidligst fredagen og senest i løpet av søndagen, men trenger ikke å leveres inn før påfølgende mandag 20.00! Det er også verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no. Arrangøren av konkurransen har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lag ut og når bildene er lagt ut til avstemning. Bildene i denne runden må altså være tatt tidligst fredag 3. november og senest søndag 5. november 23.59, mens fristen for å levere bidrag er mandag 6. november 20.00. Alle vil få en bekreftelse pr PM. OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt umiddelbart så vi kan få ordnet opp tidsnok! Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i med poll for avstemming. Reglene for konkurransen: 1. Du må være fotografen bak bildet. 2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag. 3. Du står fritt til å tolke temaet. 4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt. 5. Filstørrelse: MAKS 350KB. 6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler. 7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert. 8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen. 9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta. 10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lag ut og når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.) 11. Vinnerbildet fra hver runde kan uten videre bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no. Ytterligere informasjon om konkurransen Konkurransen avsluttes torsdag 9. november, klokka 21.00. Bildene sendes til meg som PM NB: Husk å oppgi bildets tittel og dato - klokkeslett som bildet er tatt. Tidligere konkurranser: 6 Runde: Stilleben - Bildene 5. Runde: Kommunikasjon - Bildene 4. Runde: Høst - Bildene 3. Runde: Kropp - Bildene 2. Runde: Stillhet - Bildene 1. Runde: Forfall - Bildene Lykke til! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Noen som klarer å regne ut stillingen midtveis i runde 2? Gratulerer med seier igjen, glenulv! Jeg syns vinnerbildet ditt var på grensen til å være kjempefint, men å plassere fokus på høretelefonene ble helt feil i mine øyne. Jeg har et vagt håp om å klare å levere noe denne runden. Endret 2. november 2006 av Anew Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg liker emnet. Hores bra ut! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som klarer å regne ut stillingen midtveis i runde 2? 7207714[/snapback] 1. magneska, 10 poeng 2. glenulv, 8 poeng 3. sentimental, 7 poeng 4. Fribbern, 6 poeng 5. AuEn, 4 poeng 5. Tdale, 4 poeng 7. stoners, 3 poeng 8. sthlm, 2 poeng 9. MyBigMouth, 1 poeng Tror dette skal stemme! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg prover hele tiden saa godt jeg kan aa vaere med i fotokonkurransene, men det er veldig vanskelig grunnet tidsforskjellen og at jeg ofte er opptatt i helgene. Dette er igrunn ganske dumt, siden jeg vil vaere med. Skal prove saa godt jeg kan neste helg, siden det er en langhelg og vi har ikke avtalt noe spesielt Lenke til kommentar
magneska Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har det kommet inn mange bidrag? Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Har det kommet inn mange bidrag? 7227746[/snapback] Nei, så håper noen flere har tatt bilder i helgen og får sendt inn. Ikke mange som er kommet! Men er fremdeles noen timer igjen=) HUSK! Har du sendt inn bilde og ikke fått tilbake melding...gi lyd! Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Temaet denne uken er vel ikke for dårlig? Er vel kanskje et av dei mest åpne temaene. En kan ta bilde av alt...som frister=) Hva synest dere? Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Da er tiden ute. Bildene kommer snart=) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk tatt bilde til konkurransen i helga, men jeg hadde ikke mulighet til å organisere neste runde av konken når jeg hadde vunnet... Her er bildet: Maaange fristelser Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tar meg frihet til aa si hva jeg mener. Godstolen= Min stemme kommer her, A-magasinet ser herlig ut aa lese der. Dobbel fristelse= Det blir for teit. Veldig rart bildet. Money for nothing= Lyset og bakrundet blir rart, tampert. Deilig sjokoladekake= Saa ikke saa veldig digg ut akkuratt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvem var det som vant? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vel fortsatt ingen vinner kåret, ingen ny konkurranse opprettet, nesten ingen bidrag, nesten ingen stemmer... Hermed død og begravet? Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Hvem var det som vant? 7253905[/snapback] Da er konkurransen over! 1.plass: birkulf 2. plass: -Redhead- 2. plass: magneska Grattis=) Lenke til kommentar
birkulf Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Kult, jeg vant! Hva skal jeg gjøre for å sette i gang ny konkurranse? Er det bare å opprette en ny tråd etter samme mal som tidligere? Hvordan får jeg den som "Annonsering: ...", altså øverst på tråd-lista? Hvordan bestiller jeg poll? Mange spørsmål, men noen av dere som har vært med på konkurransen en stund kan sikkert hjelpe... Birkulf Endret 10. november 2006 av birkulf Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kult, jeg vant! Hva skal jeg gjøre for å sette i gang ny konkurranse? Er det bare å opprette en ny tråd etter samme mal som tidligere? Hvordan får jeg den sticky, og hvordan bestiller jeg poll? Mange spørsmål, men noen av dere som har vært med på konkurransen en stund kan sikkert hjelpe... Birkulf 7255844[/snapback] Gratulerer birkulf, da prøver vi å holde liv i konkurransen litt til... Det er bare å opprette en ny tråd etter samme mal som tidligere ja. Det eneste du må huske på er å finne på et nytt tema, og forandre dato for innsending etc. For å få den sticky kan hvem som helst rapportere tråden. Det samme gjelder poll når den tid kommer. Da ser vi frem til neste tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå