Blaster2k Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg lurer på hvor man kan bestille hettegensere med eget trykk, da snakker vi om ordentlig trykk (med hvitfarge). Jeg finner bare plasser der man må bestille 50 eller fler genserer og det blir litt mange Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har faktisk opp til flere slike butikker i Bergen, men nå er det jo ikke sikkert du bor i Bergen, da. Jeg husker desverre ikke navnet på noen av de. Men bor du tilfeldigvis i Bergen og er god på å ta dårlige veibeskrivelser skal jeg gjerne prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 skulle ønske at at det var flere sånne butikker,om noen vet om noen butikker i stavanger området eller en nettside som selger sånt,så si ifra Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 takker for svar, noen som vet om slike butikker i trondheim? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Om ikke i Trondheim så i alle fall i Norge, Jabba.no. Forøvrig er spreadshirt bedre, og tar imot vektoriserte motiver for silketrykk i motsetning til mange andre sjapper av denne typen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Spreadshirt, som pakke nevnte, er veldig bra og trykket sitter veldig godt på Lenke til kommentar
ToreBo Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du kan prøve Nordic print. De leverer hettegenser med trykk og holder til i Trondheim Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Spreadshirt, som pakke nevnte, er veldig bra og trykket sitter veldig godt på Har selv brukt spreadshirt og har en genser, en t-skjorte og en bandana herfra. De er av høy kvalitet og ingenting vondt å si om plaggene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå