tulling03 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Fant denne linken. Programemt er freeware. Live messenger Edit: linken til prg er endret. Endret 12. desember 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kan noen bekrefte at programmet er laget av Microsoft? Lastet det ned tidligere i dag og det fungerer helt ok, men det virker ikke helt "ekte". Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Kan noen bekrefte at programmet er laget av Microsoft? Lastet det ned tidligere i dag og det fungerer helt ok, men det virker ikke helt "ekte". 7195582[/snapback] Leste et sted at selv om et er den offisielle messenger, så er det ikke laget ac Microsoft nei. Hviklen mobil testet du det på? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er et kinesiskt program om jeg ikke tar helt feil. Funker kjempebra her Beste MSN for S60 til nå!! Lenke til kommentar
groov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Programmet er ekte Microsoft som bare det, her er linken på MSN China http://mobile.msn.com.cn/ for den som er engstlig. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Beste MSN for S60 til nå!! 7195668[/snapback] Helt klart. God oversikt, gratis og det fungerer som en klokke. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Beste MSN for S60 til nå!! 7195668[/snapback] Helt klart. God oversikt, gratis og det fungerer som en klokke. 7200141[/snapback] Noen som har testet det på N80? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen som har testet det på N80? 7200283[/snapback] Selv har jeg en N73, men mener å huske Symbian_Pro har N80. Allikevel, forskjellen er skjermoppløsning og WLAN så tror programmet fungerer strålende på N80 også. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Testet det på N80 nå...virker som bare det Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Testet det på N80 nå...virker som bare det 7200534[/snapback] Jepp, testet det jeg også. Knall program. Beste MSN klienten til mobil hittil. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jepp, testet det jeg også. Knall program. Beste MSN klienten til mobil hittil. 7204174[/snapback] Kanskje jeg må korrigere meg selv litt.. Har endel problemer med at kontaktene mine vises som offline på mobilen, men hvis jeg logger på MSN vi PC, så er de online. Fikk til og med en conversation av en kontakt på mobilen som stod som offline. Så programmet er ikke helt knirkefritt. Agile virker mer stbilt, men det koster $$ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det samme programmet er å få til javamodeller som K800i. Har ikke mulighet til å teste programmet selv siden min K800i er på service til i morgen, men her er i hvert fall programmet (denne versjonen fungerer på SonyEricsson K800, S700, W850, W900 og Motorola ROKR, andre versjonen kan lastes ned fra www.mess.be). Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Har lest litt rundt på nettet, og flere sier at det fortsatt er ustabilt. Håper det kommer en ny verjon snart. I mellomtiden kan EQO muligens være intressant. Lenke til kommentar
ct Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Testet den nå, men Agile Messenger er nok en god del bedre ennå. Men den er jo ikke helt gratis da.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har lest litt rundt på nettet, og flere sier at det fortsatt er ustabilt.Har brukt det siden det kom, skjønner ikke hva folk klager over. Det fungerer utmerket på min N73. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Har ikke mulighet til å teste programmet selv siden min K800i er på service til i morgen, men her er i hvert fall programmet (denne versjonen fungerer på SonyEricsson K800, S700, W850, W900 og Motorola ROKR, andre versjonen kan lastes ned fra www.mess.be). fant en version på siden der til Nokia 6288 men hvordan kobler jeg meg på? og hvorfor er det masse firkanter og ikke bokstaver på siden der du skriver inn br.navn og pass? Endret 12. november 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 fant en version på siden der til Nokia 6288 men hvordan kobler jeg meg på? og hvorfor er det masse firkanter og ikke bokstaver på siden der du skriver inn br.navn og pass? Jeg har dessverre ikke fått testet andre enn S60-versjonen siden mobilen fortsatt er på service. Firkanter istedenfor tegn betyr ofte at du mangler en språkpakke, mulig mess.be har vært litt kjappe og lagt ut utgaver som kun fungerer med kinesiske tegn? Noen andre enn Simkin som har testet java-utgaven på Nokia? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Har lest litt rundt på nettet, og flere sier at det fortsatt er ustabilt.Har brukt det siden det kom, skjønner ikke hva folk klager over. Det fungerer utmerket på min N73. 7260483[/snapback] Det fungerer i og for seg utmerket på min N80 også, men av og til vises kontaktene mine som offline selv om de er online. Dette har blitt diskutert mye på forskjellige forum, og er uavhengig av hvilken mobil en bruker. Du har nok vært heldig Sigmund Freud, som ikke har opplevd det ennå. Prg er imidlertid kult så jeg venter på en oppdatering. Agile er uaktuelt siden det koster $$ Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 funka dritt fett på min n73 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Noen som har hørt noe om hele "2 måneders trial" myten? Sies jo flere steder her at det bare er to måneders gratis moro. Noen som har prøvd det så lenge? EDIT: Programmet fungerer imidlertid knirkefritt på E61 (E61 er også lagt inn i listen til MSN China etter at de instruksjonene er lagt ut). Fantastisk god MSN klient! Endret 14. november 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå