Gå til innhold

Nokia E61 - Noen spørsmål..

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noen som kjenner til hva siste firmware på E61 er? Har selv

2.0618.06.05

14-07-06

RM-89

Har det ikke kommet noen mulighet for over-the-air oppdatering til denne telefonen?

Er de bare hos meg, eller er batteriet på denne telefonen syyyykt bra?  :D

7180447[/snapback]

Du har siste firmware, oppdaterte du (hvordan i såfall) eller kjøpte du den med denne versjonen?

Thomas

Lenke til kommentar
Da er altså problemet mitt at jeg har en Telenor Enter-telefon.

Er det Telenor eller Nokia jeg skal være forbanna på når NSU sier den ikke har oppdateringer mon tro...

Thomas

7348432[/snapback]

Det er no dritt. :( Har selv kjøp telefonen min uten binding. Hadde N80 med binding før, fikk pokker ikke oppdatert. Leverte den til oppdatering (fant på en drøss med feil slik at de måtte oppdatere, de ville ikke gjøre det om det ikke var noe i veien med den. Gjelder Telehuset i Drammen). Etter det fikk jeg FOTA på telefonen og oppdateringer over FOTA funka fint. Dette er ikke støttet på E61 enda desverre. :( Håper det kommer snart.

Men løsningen er nok å levere den inn. Veit ikke om den lokale telebutikken hos deg har eget verksted, men hos Telehuset i Drammen oppdaterer de fra dag til dag, så de slipper å sende den inn.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Men løsningen er nok å levere den inn. Veit ikke om den lokale telebutikken hos deg har eget verksted, men hos Telehuset i Drammen oppdaterer de fra dag til dag, så de slipper å sende den inn.

7349089[/snapback]

Var innom Telehuset hvor jeg kjøpte telefonen, selv ikke de klarte å oppgradere den...

Det virker som om det er noe rart med telefonen -og at den må til Nokia.

Thomas

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

7349089[/snapback]

Var innom Telehuset hvor jeg kjøpte telefonen, selv ikke de klarte å oppgradere den...

Det virker som om det er noe rart med telefonen -og at den må til Nokia.

Thomas

7353121[/snapback]

Firmware 3.x kom nettop, så jeg prøvde NSU (1.2.20en) og da lot jammen telefonen seg oppgradere -til 2.x :hmm:

Kanskje Norsk versjon av 3.x ikke er sluppet, det ser ihvertfall ut til at NSU nå oppdaterer Enter-telefoner.

Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...