Rex_Rodney Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har installert dette programmet som følgte med, etter litt jobb gikk det, men jeg får ikke åpnet det sync manager programmet der som jeg trenger for og føre over telefon nummer, noen som vet hvorfor jeg ikke får åpnet det!? Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har du kjørt "guiden" for tilkobling av telefonen? Den skal starte automatisk når du kobler til telefonen via usb kabel. Mye av det du lurer på ang. tilkobling er antakelig besvart i denne tråden Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Har du kjørt "guiden" for tilkobling av telefonen? Den skal starte automatisk når du kobler til telefonen via usb kabel. Mye av det du lurer på ang. tilkobling er antakelig besvart i denne tråden 7177467[/snapback] Ja har kjørt den, får opp de andre programmene men ikke den sync progget, får ikke trykket på den... når jeg velger telefonmodus skjer det ikke noe og pc suite finner ikke mobilen virker det som, men på filoverføring finner den. Endret 29. oktober 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har du kjørt "guiden" for tilkobling av telefonen? Den skal starte automatisk når du kobler til telefonen via usb kabel. Mye av det du lurer på ang. tilkobling er antakelig besvart i denne tråden 7177467[/snapback] Ja har kjørt den, får opp de andre programmene men ikke den sync progget, får ikke trykket på den... når jeg velger telefonmodus skjer det ikke noe og pc suite finner ikke mobilen virker det som, men på filoverføring finner den. 7177510[/snapback] Står telefonen som tilkoblet i PC suite? Sjekk vedlagte bildet. Du kan også sjekke maskinvareendringer i egenskaper på min datamaskin > maskinvare > enhetsbehandling. Se etter om det er noen enheter som ikke er installert. (de har som regel spørsmålstegn i navnet.) Det kan hende at usb driverne noen ganger er kranglete å få installert. En annen ting som er relevant; bruker du usbkabelen eller bluetooth? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Når jeg velger filoverføring er telefonen tilkoblet, men ikke når jeg velger telefonmodus som vist på bildet er den ikke det... Jeg bruker usb til tilkobling.. Når jeg velger telefonmodus skjer det ingen ting på mobilen eller på pc`n... Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når jeg velger filoverføring er telefonen tilkoblet, men ikke når jeg velger telefonmodus som vist på bildet er den ikke det... Jeg bruker usb til tilkobling.. Når jeg velger telefonmodus skjer det ingen ting på mobilen eller på pc`n... 7180575[/snapback] Heteste tipset fra meg er da at NDIS 5 driveren ikke er fullstendig installert. I maskinvarebehandling sjekk at telefonen dukker opp som eget nettverkskort uten noen form for utropstegn eller lignende. Det vil se slik ut i enhetsbehandling: Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) dette står hos meg når mobilen er satt i telefon modus... edit, prøvde og oppdatere den drivere til k800i der det står utropstegn under, da jeg kom halvveis i innstalasjonen og fikk denne skumle meldinga, se bilde 2!! [/ [/img] Endret 30. oktober 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 høreklikk på "Sony Ericsson K800" med utropstegn->oppdater driver-> velg driverplassering (C:\Program Files\Sony Ericsson\K800 Drivers vil jeg anta for det er standard). Da skal alt fungere! Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) fikk du samme medlinga når du oppdaterte? se bilde nr 2 ovenfor Endret 30. oktober 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hehe... Jada, alle får den! Bare klikk fortsett! Betyr bare at ikke microsoft selv har sjekket at driverne er kompatible såvidt jeg har fått med meg... Det er helt trygt! Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hehe, får se da... Virka ikke helt trygt Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det har aldri skapt problemer for meg hvertfall :-) Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ok... rart SE ikke har det i orden... Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja egentlig, men var samme greia med den nye HP-printeren min også, og ganske mye annet jeg har installert siden XP kom på markedet. Tar vel tid å vente på MS da så gidder de vel ikke. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei sant det, men nå lasta jeg ned den nyeste versjonen av pc suite fra se.com og innstalerte den.. må jeg ha den cd`n som følgte med telefonen i når jeg skal oppdatere da? Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 neida, alt som trengs på cd'n ligger også i zipfila med pcsuite! Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ok,, da skal jeg velge "innstalere automatisk" eller "innstalere fra liste elller bestemt sted" Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvis det er driverne du mener så velger du "fra bestemt sted" og så "C:\Program Files\Sony Ericsson\K800 Drivers" som over, driverne har nok ikke endret seg siden forrige pcsuite. Du skulle bare velge å oppdatere driveren for å intallere den på nytt... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ok takker for hjelp.... Men et spørsmål til Når jeg ringer en person med videoanrop så ser dem meg, men jeg ser ikke dem.. Men når dem ringer meg så ser jeg dem og dem meg, hva skyldes dette, har bare prøvd et par ganger... Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hmmm... der er jeg desverre helt blank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå