Kvalatad Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Skjekk detta! ka er dåkes syn på dette? Prøv å legge merke til alle detaljer.. såg "berømte gjenferd" (dead famous) på tv2 zebra når dei va på alcatraz. pretty spookey... søkte på han chris fleming duden og fant dette bilde. http://www.unknownmagazine.com/ skal vere tatt i ei grotte i Mekka i midtausten (Saudi Arabia)- Kom på ein ting til, ho dama som tok bilde såg berre ein liten bevegelse elle nåke, såg ikkje "dyret" før ho framkalla filmen seinare. mindre bilete: demon1.bmp Endret 29. oktober 2006 av Kvalatad Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 skal vere tatt i ei grotte i Makkah i midtausten (veit ikkje ka land) 7171508[/snapback] Makkah: Det arabiske navnet på Mecca i Saudi Arabia. Det fulle navnet er: "Makkah-tul-Mukarramah" Men det kan vel være et annet sted også... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Et bilde av en tegning av en demon? Det kan jeg også gjøre ... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Der har vi en som slår "Sinnataggen" ned i støvlene(sokkelen?)... Har aldri sett det bildet før nå,men detaljene er det ikke noe å utsette på akkurat..legg merke til bena. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Der har vi en som slår "Sinnataggen" ned i støvlene(sokkelen?)...Har aldri sett det bildet før nå,men detaljene er det ikke noe å utsette på akkurat..legg merke til bena. 7172913[/snapback] Aldri sett det før jeg heller, ser veldig detaljert ut... Skal det forestille ett vesen som er blitt fotografert eller en fossil av et "dyr"? Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Der har vi en som slår "Sinnataggen" ned i støvlene(sokkelen?)...Har aldri sett det bildet før nå,men detaljene er det ikke noe å utsette på akkurat..legg merke til bena. 7172913[/snapback] Aldri sett det før jeg heller, ser veldig detaljert ut... Skal det forestille ett vesen som er blitt fotografert eller en fossil av et "dyr"? 7178336[/snapback] står at det skal vere fotografert.. her er link til artikkelen: http://www.unknownmagazine.com/miscphotos.htm står heilt nederst. Endret 29. oktober 2006 av Kvalatad Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 bra kvalitet på demonen ja, det jeg ser litt på er veggene, det ser ut som om de er laget av stoff eller papp-masje, er ingen sprekker der, alle overflatene er "glatte" Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ekte eller ei, rart var det nå. Hva skal man tro? Det er jo nok med folk som tror anti-krist er født allerede, og han heter Bush... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Det er gjennomsiktig. Viss det ikke er fake så skaper det mange spørsmål. Endret 1. november 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Deffinetivt broren til Mulla Krekar Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Deffinetivt broren til Mulla Krekar 7205954[/snapback] Hehe... Hva om Mulla Krekar leser diskusjon.no :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Trur ikkje på den slags, så eg meiner det er fake. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ser jo helt klart fake ut.... Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Spørr Krekar om hvor han stengte broren inne som liten... Enklerer blir det da ikke. Min teori kan ikke bli motbevist før, noen har fakta på at det ikke er han Å hva skulle krekar gjøre med meg hvis han leste dette ? Endret 8. november 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Et slikt bilde og/eller motiv er lett å fabrikkere. Det gir oss ingen reell informasjon om noe slikt finnes eller om det ikke finnes. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, og derfor kan vi ikke si om det er ekte eller falskt! ^ Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "Fotografiets" troverdighet er avhengig, omtrent som en rettsak, av fotografens troverdighet. Hvis fotografens nærmeste er sikre på at fotografen er fullstendig blank på digital redigering f.eks. så vil jo det styrke "fotografiets" troverdighet. Finnes det mer info om fotografen og omstendighetene rundt knipsingen? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "Fotografiets" troverdighet er avhengig, omtrent som en rettsak, av fotografens troverdighet. Hvis fotografens nærmeste er sikre på at fotografen er fullstendig blank på digital redigering f.eks. så vil jo det styrke "fotografiets" troverdighet. Finnes det mer info om fotografen og omstendighetene rundt knipsingen? 7250568[/snapback] Bør nevnes at digital retusjering absolutt ikke er nødvendig. Den letteste måte å lage et slikt bilde på er å lage en dukke av demonen, plassere den i en passende steinsprekk og ta bildet. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bør nevnes at digital retusjering absolutt ikke er nødvendig. Den letteste måte å lage et slikt bilde på er å lage en dukke av demonen, plassere den i en passende steinsprekk og ta bildet. 7250616[/snapback] Hvis dette er falskt,så har jeg mer tro på en dukke ja. Men hvordan har det seg at figuren på bildet er mer eller mindre transparent ved mageregionen hvis det ikke er snakk om digital retusjering? Søkte litt på google om denne demonen + de angivelige grottene i midt østen,men det var dårlig med treff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå