FonderPrism Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det har seg slik at jeg er Nintendo-tilhenger av værste sorten, noe som selvsagt medfører at jeg må forhåndsbestille Wii, deres nye konsoll. Jeg har tittet innom de fleste nettbutikker, og kommet fram til at Absoluttspill.no er den billigste siden, der Wii koster 2395,- Denne prisen, og resten av prisene på Wii-tilbehør osv. virker nesten mistenkelig lave, jeg begynnte derfor å tenke, kansje siden er scam? Derfor lurte jeg på om noen har erfaringen med denne nettbutikken, både gode og dårlige. Jeg vil helst unngå å bli loppet for flere tusen kroner... På forhånd takk Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kor tid blei 2395 mindre enn 1995? Hos MPX og Gamezone kostar Wii 1995 kr. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Om du leser på sidene så står følgende: Prisen er ikke satt enda, og den vil vi justere til markedspris når vi vet mer. Les dette før du bestiller. Dette er en fiktiv pris foreløpig, som vil bli rettet når prisen blir offentligjort. Absoluttspill har derimot fått den endelige innkjøpsprisen fra Nintendo/Bergsala, og har justert utsalgsprisen etter denne Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ok, såg ikkje det Men det kan jo hende dei kjem til å selje den billigare enn absoluttspill.no. Men det veit vi ikkje noko om endå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Absoluttspill.no er definisjonen på god spillside. Gode priser,vanvittig bra leveringstid etc. 1-2 dagers leveringstid er bra. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 absolutt spill er MEGET bra, fantastiske leveringstider Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det var da enda flott, synes også at siden virker som en virkelig bra spillside. Jeg har sendt en del mailer til de ang. Wii priser og annet angående forhåndsbestilling, og jeg har alltid fått svar ganske snart (samme dagen eller dagen etterpå, kommer ann på klokkeslettet), og svarene har vært profesjonelle og opplysende Jeg tror nok at jeg forhåndsbestiller fra Absoluttspill, selv om maskinen kanskje blir litt billigere fra Elkjøp/Lefdal, så velger jeg å betale det lille ekstra for å støtte en så god side for oss gamere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja eg legger nok inn ein forhåndsbestilling derifra eg også i og med at eg ikkje veit om eg får mulighet til å møte opp med nærmeste Elkjøp grunnet "vikarstilling på ubestemt tid" Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har noe av det samme problemet, går på skole for tiden (selv om det antageligvis ikke vil skade så mye om jeg legger meg "sjuk" en dag, siden det kun er 2. året...) Jeg klarer derimot ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha, men jeg har kommt fram til en foreløbig liste: - Wii Konsoll - Classic Controller - Wii Points Card 2000 - Zelda: The Twilight Princess Pris: 3362 kr + 29 kr frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå