enurweb Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heisann! Skal til å kjøpe meg en business PC som jeg skal ha med stort sett i masse møter osv... Lurte derfor på om noen kunne komme med noen anbefalinger i forhold til det jeg ønsker at den skal inneholde. PC-en bør være: - Lett, maks 1,5 kg - Rimelig tynn (maks 3 cm tykk) - Ikke større enn 12,1" skjerm - Bra batteri som holder litt - Rimelig ok cpu - Minimum 1 Gb minne - Minimum 60 Gb harddisk - Mulighet for å koble til prosjektor (VGA/S-video) - Blåtann - Innebygd 3G kort er en fordel - WinXP Pro - Et pent design er heller ikke å forakte Håper noen har noen forslag å komme med her, finner ikke noen maskiner som inneholder alt. Nærmeste jeg har kommet er FSC LifeBook Q2010 12.1" WXGA, Core Solo U1400,1 GB,60GB,WLAN/BT,3G/EDGE/GPRS,XPP FSC LifeBook Q2010 inneholder alt utennom blåtann i grunnen, pluss noen små ting. Kom med forslag så blir jeg kjempe happy! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du kunne jo titte på: LG TX Express Blue 12" WXGA, NVIDIA Go7300,PM 773, 1 GB,60GB,WLAN/BT,XPP ASUS S6F 11" WXGA, Core Duo L2300,1 GB,80GB,DVD±RW,WLAN/BT,XPP Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dell har et par små, fint med en som ikke bråker også. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har sett meg rundt etter det samme, bare til privat bruk, og har kommet frem til det samme som Lomz. Foreløbi holder jeg en knapp på LG'en, men jeg lurer på om det er noen kommende modeller som kan være aktuelle for oss? Q2010 hadde en helt vanvittig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå