MadSky Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hmm, hørt mye på QOTSA? Synes låta var skikkelig kul, selvom den ikke var helt min stil, men litt kjip lyd på rytmegitaren, ville ha prøvd noe litt annet på den kanskje. Men dritfet vokal! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Veldig bra vokal ja, enig i det! God struktur i sangen, bra lydbilde! Likte personlig Heal You bedre da, men er jo en helt annen stil, så jeg kan igrunn ikke sammenligne. J eg har Heal You innpå mp3'n min jeg Det er den sangen som ofte for meg til å sovne inn... Endret 25. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 En litt kjedelig rockelåt. "Heal You" er mye bedre, men en annen stil, kanskje? Lydbildet i låta er kanskje litt flatt og svakt, men teknisk sett er dere jo helt kurante. Det hjelper dessverre ikke å være flinke til å spille instrumenter når sluttresultatet blir for veikt. Noe positivt i låta er koringa som starter en gang etter to minutter, den minner meg litt om "Heal You". Det er en litt særegen stil som dere kan jobbe videre med. Låta dømmes ikke nord og ned, den var bare kjedelig, ikke dårlig. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå