Jarmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her kan Windows- og Linuxcafen slå tiden ihjel med argumenter og motargumenter. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her kan Windows- og Linuxcafen slå tiden ihjel med argumenter og motargumenter. 7143741[/snapback] liker windows best, fordi det støtter alt. Men det er også mye irriterende ting med windows. Og av og til hater jeg det. Men linux er også bra, bare synd at det ikke støttes av spill etc. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Personlig synes jeg at Windows utvikling godt kunne ha stoppet etter Windows 2000, som er min favoritt der, enkelheten og et minimalistiske ved det operativsystemet tiltaler meg, og det er også det som tiltaler meg ved Ubuntu Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her kan Windows- og Linuxcafen slå tiden ihjel med argumenter og motargumenter. 7143741[/snapback] liker windows best, fordi det støtter alt. Men det er også mye irriterende ting med windows. Og av og til hater jeg det. Men linux er også bra, bare synd at det ikke støttes av spill etc. 7143764[/snapback] Siden når har Windows støttet alt? Og hva legger du i "alt" ? Ligger absolutt alt av drivere du trenger inne når du installerer Windows? Joda, alt av utstyr har drivere tilgjengelig for Windows, men det er fordi MS har monopol. Windows støtter i utgangspunktet bare en liten fjert av det f.eks Linux gjør. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Windows er enkelt for nubs som meg, derfor er windows bedre for sånne some meg Lenke til kommentar
lontix Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 det er jo lagt ut mangen windows emulatorer, som gjør at du kan feks spille alle spillene som kommer med Steam ++ Jeg liker best Linux, men siden jeg er avhengig av feks PhotoShop og div andre prog, så må jeg desverre vente litt før jeg går helt over til Linux Lontix Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Windows er best, men kun fordi det er størst. Bruker Windows fordi jeg er vant til det, samt p.g.a. kompatibilitetsproblemer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sier som så, at hver platform har sine sterke og svake sider. Personlig bruker jeg Windows til vanlig, men finner de andre like gode. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her kan Windows- og Linuxcafen slå tiden ihjel med argumenter og motargumenter. 7143741[/snapback] liker windows best, fordi det støtter alt. Men det er også mye irriterende ting med windows. Og av og til hater jeg det. Men linux er også bra, bare synd at det ikke støttes av spill etc. 7143764[/snapback] Siden når har Windows støttet alt? Og hva legger du i "alt" ? Ligger absolutt alt av drivere du trenger inne når du installerer Windows? Joda, alt av utstyr har drivere tilgjengelig for Windows, men det er fordi MS har monopol. Windows støtter i utgangspunktet bare en liten fjert av det f.eks Linux gjør. 7144090[/snapback] ja ikke alt, mente det ikke så bokstavelig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 En stor fordel med Linux fremfor Windows er at med for eksempel Ubuntu så kommer det en ny utgave per 6måneder, i stedenfor at man med windows må vente i flere år, ikke bare på en ny utgave, men på en fiks av en gammel utgave Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenk windows uten virus da Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er en datanub, defor passer Windows best. Har lyst å skaffe meg en mac en gang da Hører mye positivt om Mac-systemet.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kan man oppdatere fra en utgave av OsX til en annen, eller fra en utgave av Windows til en annen samtidig som man f.eks sitter på diskusjon.no? Det kan man med Linux, jamfør meg i øyeblikket: Ubuntu 6.06 til Ubuntu 6.10 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hmm... Vet ikke hva jeg liker best, jeg... Synes Windows er ganske enkelt... Veit ikke Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tenk windows uten virus da 7155836[/snapback] Virus får man fordi man er dum. Alt man trenger er en gratis brannmur og virusprogram og litt i huet! Veldig enkelt og unngå å få virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå