Mato Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) dette er ikke en kategori for data høytalere av creative/logitec og andre plast ligene produkter som "passer" rundt datan , men en kategori for "normale" høytalere pc releaterte høyttaler spørsmål kan postes her : Lydkort og PC-høyttalere Sånn da burde det være avklart Endret 4. september 2008 av Mato Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kanskje tittelen på denne burde byttes til "Dette er ikke en kategori for pc-høyttalere!" Tror det ville hjulpet mer enn bare "les meg",mange som kan tro det er snakk om noe helt annet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva med å endre kategorien til Hifi-høyttalere, Høyttalere (Hifi) eller noe annet med "hifi" som skiller denne delen av forumet fra PC-høyttalere? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Stiller meg bak den. Ender for ofte med forvirring og at folk som skal ha pc-høyttalere ender her. Av de to hørtes nå Hifi-høyttalere best ut. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Støtter forslaget om Hifi-høyttalere. Blir litt oppgitt når trådstartere ønsker surround til under tusenlappen f.eks. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har skrevet et forslag til endringer i lyd-relaterte fora her. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje tittelen på denne burde byttes til "Dette er ikke en kategori for pc-høyttalere!" Tror det ville hjulpet mer enn bare "les meg",mange som kan tro det er snakk om noe helt annet. 8725760[/snapback] fikset Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva med meg som skal kjøpe høytalere til min Home Theater PC? Nei, den har ikke forsterker. Jepp, den har 3,5 mm-utganger, men den har også SPDIF-utgang. Skillet mellom PC-høytalere og Hifi-høytalere blir litt kunstig, og for meg som vet mye om data men lite om høytalere er det ikke så lett å vite hvor man skal poste... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva med meg som skal kjøpe høytalere til min Home Theater PC? Poenget er ikke hva du skal bruke høyttalerne til, men hvilken type høyttalere det er. Hvis du skal kjøpe typiske PC-høyttalere, f.eks en rimelig pakke med sub med integrert forsterker og 5 små høyttalere, kan du poste i denne kategorien. Hvis du er ute etter typiske Hi-Fi-høyttalere poster du i den andre kategorien. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 defenisjonen eg vell ganske enkel , er høytalerne ment til og bruke rundt datan , altså forran en liten skjerm på en pult , da er det data høytalere . skal de i stua , gutterommet , normale høytalere . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå