Gå til innhold

Stemningsrapportar frå Gothic 3


Anbefalte innlegg

Det har vore sagt litt negativt om grafikken i Gothic 3...men sjølv synest eg det heile er svært pent. "Depth of field"-effekten (det er det som gjer ting som er langt unna uskarpe) gir det heile eit meir akvarell-aktig preg, og ein kan finne mange vakre stader i den handlaga spelverda. Eg tenkte eg skulle dele nokre landskapsbilete eg har teke (på medium settings):

 

post-77504-1161524026_thumb.jpgpost-77504-1161524048_thumb.jpg

post-77504-1161524066_thumb.jpg

 

Er det nokon fleire som har stemningsfulle bilete dei har lyst å dele, so kan dei kanskje poste dei her? Men prøv å unngå spoilerar, og enorme bilete direkte inn i posten (bruk heller vedlegg).

 

Eg er sikker på at der er mange som har penare bilete enn dei eg tok. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hvordan tar dere screenshots?

Forøvrig flotte bilder dere har lagt inn. Utrolig vakkert spill dette.

Jeg koser meg sånn når jeg beveger meg rundt at jeg nesten kunne nøyd meg bare med å kikke rundt og lytte til den stemningsfulle musikken. Gothic-serien ruler fortsatt, ingen tvil om det. Mangler bare en memory-bug patch nå, så er jeg tilnærmet lykkelig :yes: .

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Utrolig hvor gode PB er på spillverdener! Ingen øde, kjedelige plasser sånn som i mange andre spill ^^

 

Man skulle jo opprettet poster for Gothic 1 og 2 også! Mye fine plasser i de spillene også :p

Endret av Naxir
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes dere grafikken er bedre enn i Obilvion? Etter blidene å dømme så synes ikke jeg det. Skal begynne med Gothic 3 til sommerferien og håper virkelig grafikken er som Obilvion. Spiller Gothic 1 for tiden og er posetivt overasket, men det dør ganske fort ut. Skal slenge opp noen bilder fra enere:

post-121077-1213030747_thumb.jpg

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

Grafikken i Oblivion er svært polert og bra, men eg liker faktisk den i Gothic 3 betre. Den er kanskje ikkje so polert, men den er meir variert, og har eit meir handlaga preg. Eg synest Oblivion til samanlikning ser meir keisamt ut.

 

Reknar forresten med at du har tenkt å spele Gothic 2 først når du er ferdig med 1? Det er etter mi, og mange andre si meining, det beste spelet i serien. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Har et intrykk av at grafikken i Obivion er litt merglinsete og lysere, og mennesker litt plastikk ut. Mens i Gothic 3 er grafikken mindre detaljert, og mørkere, som kan føles mer realistisk. Kan det stemme?

 

 

Jepp skal spille Gothic 2 når jeg er ferdig med eneren, skal ta hele serien på rad. Og når jeg er ferdig med de, så er det vel ikke altfor lenge til Gothic 4 :new_woot:

Lenke til kommentar

Eg er ikkje sikker på det med detaljnivået, men det kan nok stemme at Oblivion er litt meir "glinsete". Det byrjer å bli ei stund sidan eg spelte nokon av desse spela no.

 

Eg er nylig ferdig med andre og fjerde gjennomspeling av Gothic 1 og 2, so det er mogleg eg dreg fram att Gothic 3 om ikkje so lenge. Eg har oppgradert maskina mi sidan sist, so det kan hende det dukkar opp nokre betre skjermskot her etter kvart. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Bildene over her er nydelige. Gothic 3 er et av de beste spillene jeg noen gang har spillt. Synes grafikken er bedre og penere enn Oblivions også. Men det er ikke det som er det viktigste for min del. Det viktigste er at det er gøy å utforske verdenen og at en får belønning for det. Det er sjelden gøy å utforske i Oblivion, og du får ingen stor belønning for det heller, med mindre du er i høy level. Går du et sted i Gothic 3 der det er 2-3 troll, kan du være sikker på at det er verdt stresset det er med å drepe dem. I tillegg er det noe rundt et hvert hjørne. Gikk helt nord for Ishtar til grensen, trodde ikke det skulle være noe som helst der annet enn fjell, men der var det en hule som inneholdt en kiste med et helt vanvittig heftig skjold. Det er sånn det skal være! Elsker dette spillet!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...