Gå til innhold

Bilder av ditt kjæledyr (Modemwarn)

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Tenkte å lag en tråd der man kan poste bilder av sine kjæledyr:) Der er jo alltid slik at man mener at bildene man selv har tatt av sine egne kjæledyr, er de peneste, så det kan bli intressant å se:)

Legger ut noen bilder av mine hunder for å komme i gang

Føringer for tråden:

* Det skal være hovedvekt på posting av bilder

* Det er lov å poste innlegg uten bilder, men dette bør foregå i minst mulig grad

Føringer lagt til i tråden av moderator

post-105329-1161514651_thumb.jpgpost-105329-1161514793_thumb.jpg

post-105329-1161514826_thumb.jpgpost-105329-1161514952_thumb.jpg

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flotte bilder av hunden din!

Har ikke fått tatt så mange bilder av dyrene mine ennå, men tok noen bilder når de var på kjøkkenet og sprang litt rundt (les: hoppet og koste seg).

Hvis noen lurer på hva det er, så kan jeg fortelle at det er en ca mnd gammel chinchilla. ... og ja; de er snart klare for "levering", så hvis noen vil ha en liten koseklump som har den beste pelsen som finnes i verden, så PM meg... :)

Jaja.. nok preik, mer bilder;

post-8299-1161519413_thumb.jpg

Edit: Bildet er forresten tatt med et Olympus E-500, OM 50mm f/1,4@2,8. Blits: FL-36.

Endret av kiskogl
Lenke til kommentar

Her var det mange fine bilder :)

Ikke har jeg hund/katt (og skal ikke ha det heller), men legger ut et bilde jeg tok av hunden til svogeren min. Tror det er samme sort som du har Bjorhus (sånt lite ovnsrør) :)

7127044[/snapback]

Jepp, det er samme slaget, ovnsrør aka dachs :)

Flott bilde!

Lenke til kommentar

Jeg får vel legge inn ett bildet av min far sin hund. Det er tatt i fjor da jeg var enda ferskere innen fotografering enn i dag. Det som irriterer meg med dette bildet er at jeg ikke har klart å få med meg labbene til hunden. Det er forsåvidt noe jeg enda plages med når jeg tar bilder, både av dyr og mennesker. Oppmerksomheten min er for mye på ansikt/hode og jeg glemmer å se på helheten før jeg trykker.. Men nå som jeg er blitt oppmerksom på at det er ett problem håper jeg på å få færre slike for fremtiden. Hunden heter Zakita og er en jaktkamerat. En Jämthund.

Lenke til kommentar
Dette er bilde av en katt med mitt gamle Sony 707 kamera. Noen kommentarer? Synes det var litt kult.

7148369[/snapback]

Arti uttrykk på katta. Synes derimot det kunne gjort seg å justert bildet litt shadows/highlights for¨å få frem mer detaljer i pelsen, samt utligne de harde skyggene. Har tatt meg friheten til å leke litt med bildet ditt en yderst kjapp runde i PS.=)

post-105329-1161888457_thumb.jpg

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar
Tenkte å lag en tråd der man kan poste bilder av sine kjæledyr:) Der er jo alltid slik at man mener at bildene man selv har tatt av sine egne kjæledyr, er de peneste, så det kan bli intressant å se:)

Legger ut noen bilder av mine hunder for å komme i gang

7124235[/snapback]

Skal prøve å la vær å få denne tråden til å bli en tråd hvor man snakker om dyr istedenfor å vise bilder av dem men må bare spørre:

Hva heter rasen?

nydelig hund :D

Lenke til kommentar

Hvis denne tråden skal få leve, må fokuset legges på selve bildene. Det finnes allerede en kjæledyrtråd hvor man kan diskutere sine egne og andres kjæledyr.

Jeg vil nødig legge ned noe regel om bilde i hver post, men føringene for denne tråden bør i hvert fall være at det er mest innlegg med bilder, og minst innlegg med kun tekst.

Dersom dette sklir ut, kan det føre til at det må nedlegges strengere regler for tråden (bilde i hver post), eller at den blir stengt. Vennligst respekter dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...