Bjorhus Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Tenkte å lag en tråd der man kan poste bilder av sine kjæledyr:) Der er jo alltid slik at man mener at bildene man selv har tatt av sine egne kjæledyr, er de peneste, så det kan bli intressant å se:) Legger ut noen bilder av mine hunder for å komme i gang Føringer for tråden: * Det skal være hovedvekt på posting av bilder * Det er lov å poste innlegg uten bilder, men dette bør foregå i minst mulig grad Føringer lagt til i tråden av moderator Endret 27. november 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Flotte bilder av hunden din! Har ikke fått tatt så mange bilder av dyrene mine ennå, men tok noen bilder når de var på kjøkkenet og sprang litt rundt (les: hoppet og koste seg). Hvis noen lurer på hva det er, så kan jeg fortelle at det er en ca mnd gammel chinchilla. ... og ja; de er snart klare for "levering", så hvis noen vil ha en liten koseklump som har den beste pelsen som finnes i verden, så PM meg... Jaja.. nok preik, mer bilder; Edit: Bildet er forresten tatt med et Olympus E-500, OM 50mm f/1,4@2,8. Blits: FL-36. Endret 22. oktober 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Fint bide kiskogl Likte hvordan fokus ligger kun på "ansiktet" til krabaten. (Jeg ville kanskje hatt en mer uniform bakgrunn, synes den stjeler litt oppmerksomhet:) ) Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Bjorhus: Likte bilde nr 1 og 3 av hunden din veldig godt. Generellt sett så liker jeg "oppoverbakkebilder" av dyr som løper, de ser alltid bedre ut da, enn om man er et halvsekund for sent ute og får bilder hvor de har satt frambeina i bakken. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Vel, han har vært hos oss akkurat en uke i dag, og på den tiden har det vært oppholdsvær sånn ca 30 minutter. Mange bilder har det ikke blitt, men legger ut et jeg tok i dag av Vasco da Gama. Han er forøvrig en Schæfer på 9 uker..... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Ikke har jeg hund/katt (og skal ikke ha det heller), men legger ut et bilde jeg tok av hunden til svogeren min. Tror det er samme sort som du har Bjorhus (sånt lite ovnsrør) Endret 22. oktober 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Her er et bilde av chinchillaen som jeg hadde: Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Her er et av mine to marsvin. Han heter Nusse. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) her er da bilder av min hund, det er en blanding mellom Schæfer og border collie. Endret 22. oktober 2006 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Her var det mange fine bilder Ikke har jeg hund/katt (og skal ikke ha det heller), men legger ut et bilde jeg tok av hunden til svogeren min. Tror det er samme sort som du har Bjorhus (sånt lite ovnsrør) 7127044[/snapback] Jepp, det er samme slaget, ovnsrør aka dachs Flott bilde! Lenke til kommentar
Naera Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Broren min sin chihuahua, jeg som har tatt bildet http://img233.imageshack.us/img233/2158/img2337mw8.jpg Endret 22. oktober 2006 av Naera Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg får vel legge inn ett bildet av min far sin hund. Det er tatt i fjor da jeg var enda ferskere innen fotografering enn i dag. Det som irriterer meg med dette bildet er at jeg ikke har klart å få med meg labbene til hunden. Det er forsåvidt noe jeg enda plages med når jeg tar bilder, både av dyr og mennesker. Oppmerksomheten min er for mye på ansikt/hode og jeg glemmer å se på helheten før jeg trykker.. Men nå som jeg er blitt oppmerksom på at det er ett problem håper jeg på å få færre slike for fremtiden. Hunden heter Zakita og er en jaktkamerat. En Jämthund. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 23. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2006 Elsker bilder av dyr! Mitt favorittmotiv både å ta bilder og se på bilder. Her er noen av min hund. Dog ikke de beste sånn teknisk, men skjønn er hun fordet :!: Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Bilde 1 er vår gamle, men spreke Rottweilerbastard. Bilde 2 er en særdeles reinraset Berner Sennen som tilhører venner. Valp, må vite Endret 24. oktober 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Flums Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette er bilde av en katt med mitt gamle Sony 707 kamera. Noen kommentarer? Synes det var litt kult. Kattebilde Fikk ikke lov å bruke dynamisk bilde url, må fikse annet sted å ha bildene til neste gang. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Dette er bilde av en katt med mitt gamle Sony 707 kamera. Noen kommentarer? Synes det var litt kult. 7148369[/snapback] Arti uttrykk på katta. Synes derimot det kunne gjort seg å justert bildet litt shadows/highlights for¨å få frem mer detaljer i pelsen, samt utligne de harde skyggene. Har tatt meg friheten til å leke litt med bildet ditt en yderst kjapp runde i PS.=) Endret 26. oktober 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Idarlm Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Fikk tatt et bilde av katten til de vi leier hos når den satt på bilpanseret. Pus på bil Ganske kosete katt og den elsker potetgull og bacon snacks Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenkte å lag en tråd der man kan poste bilder av sine kjæledyr:) Der er jo alltid slik at man mener at bildene man selv har tatt av sine egne kjæledyr, er de peneste, så det kan bli intressant å se:) Legger ut noen bilder av mine hunder for å komme i gang 7124235[/snapback] Skal prøve å la vær å få denne tråden til å bli en tråd hvor man snakker om dyr istedenfor å vise bilder av dem men må bare spørre: Hva heter rasen? nydelig hund Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis denne tråden skal få leve, må fokuset legges på selve bildene. Det finnes allerede en kjæledyrtråd hvor man kan diskutere sine egne og andres kjæledyr. Jeg vil nødig legge ned noe regel om bilde i hver post, men føringene for denne tråden bør i hvert fall være at det er mest innlegg med bilder, og minst innlegg med kun tekst. Dersom dette sklir ut, kan det føre til at det må nedlegges strengere regler for tråden (bilde i hver post), eller at den blir stengt. Vennligst respekter dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Endret 27. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå