Gå til innhold

Mind Game - Må ses

Pivotal

Anbefalte innlegg

Mind Game. Se den. Nå.

Noen som har sett denne filmen? Det er japansk animasjonsfilm fra 2004, men er så vidt jeg vet ikke sluppet i usa (men den japanske versjonen har engelske subs).

Jeg har ikke sett en så ekstrem, syk, morsom og bra film på evigheter. Går rett til Top3. Det er egentlig ikke helt mulig å beskrive filmen. Ord som hysterisk, psykidelisk, filosofisk og sinnsyk når liksom ikke helt opp til å gi en virkelig beskrivelse av denne filmen.

Jeg anbefaler alle som er interessert i film eller bare vil ha god underholdning og se denne filmen. Er virkerlig et must for alle filmfans og dette blir virkelig en juvel i filmsamlingen min :w00t:

Endret av jcr.nan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mind Game. Se den. Nå.

Noen som har sett denne filmen? Det er japansk animasjonsfilm fra 2004, men er så vidt jeg vet ikke sluppet i usa (men den japanske versjonen har engelske subs).

Jeg har ikke sett en så ekstrem, syk, morsom og bra film på evigheter. Går rett til Top3. Det er egentlig ikke helt mulig å beskrive filmen. Ord som hysterisk, psykidelisk, filosofisk og sinnsyk når liksom ikke helt opp til å gi en virkelig beskrivelse av denne filmen.

Jeg anbefaler alle som er interessert i film eller bare vil ha god underholdning og se denne filmen. Er virkerlig et must for alle filmfans og dette blir virkelig en juvel i filmsamlingen min  :w00t:

7123430[/snapback]

Jeg har også sett den og kan skrive under på det du sier. Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar

er veldig vanskelig å egentlig forklare hva den går ut på, derfor jeg egentlig ikke forsøkte. IMDB er greit nok, men du forstår mer av filmen av å se hva folk synes om den en hva plottet er. Den er film du blir mer imponert over inntrykket den gjør på deg, enn selve plottet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...