Porcelina Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan noen være så greie å fortelle meg når denne herligheten av en telefon vil befinne seg i en butikk? Jeg ville helst eid den i går, typ.. Har så fryktelig lyst på den NÅ! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 http://lanseringsguide.amobil.no/product.php?productId=51695 Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan noen være så greie å fortelle meg når denne herligheten av en telefon vil befinne seg i en butikk? Jeg ville helst eid den i går, typ.. Har så fryktelig lyst på den NÅ! 7122984[/snapback] Me too Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ingen som vet når den kommer.. sånn mer eksakt enn fjerde kvartal? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fikk dummy av den igår. Så ut som en sær telefon Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva betyr det at du fikk dummy av den? Nærmer den seg? Hehe.. sorry for at jeg spør dumt kanskje, men jeg er bare litt ivrig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dummy er modell som ser og likner på en virkelig modell. Bortsett fra at det bare er en modell. Slik de har i butikker. Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Eller for å forklare det litt bedre, det er en plastikkopi av den ekte telefonen. Vekt og utseende er det samme, men det er ikke noe teknologi i den så dersom noen skulle stjele en dummy i en butikk så er det ikke så farlig. Endret 25. oktober 2006 av zand Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fikk dummy av den igår. Så ut som en sær telefon 7146647[/snapback] Sorte eller Rosa ? Hvis du har mulighet og gidder ta gjerne ett par bilder av den og legg ut ! Er få "live" bilder av den ute på nettet, selv om du kun har en dummy. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Aha, okei.. takk for at dere orka oppklare det for meg! Men med dummy.. kan jeg da tolke det dithen at det begynner skje noe med tanke på at telefonen kommer ut for salg? Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Når dummien dukker opp pleier det ikke å være veldig lenge til telefonen dukker opp i butikkene. Det er allikevel ingen sikker metode å vite at telefonen er rett rundt hjørnet. Telefonen er lagt inn hos distributører, men er ubekreftet i begynnelsen av november. Tipper det ikke er lenge til den er ute, men kan ikke vite sikkert. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her er hvertfall noen livebilder + videoer. mobile-review.com - Nokia 7390 Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Når dummien dukker opp pleier det ikke å være veldig lenge til telefonen dukker opp i butikkene. Det er allikevel ingen sikker metode å vite at telefonen er rett rundt hjørnet. Telefonen er lagt inn hos distributører, men er ubekreftet i begynnelsen av november. Tipper det ikke er lenge til den er ute, men kan ikke vite sikkert. 7152913[/snapback] Å tusen takk for svar! Setter jeg masse pris på Får krysse fingrer jeg og håpe den dukker opp snart.. før den telefonen jeg alt har tar kvelden.. hehe.. faens vrak av en samsung Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenkte igrunnen bare si at sta som jeg er, surfa jeg rundt idag igjen etter 7390'n.. og uten at det trenger bety noe, er den ubekreftet inne hos mpx.no den 12. november. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Etter å ha sett noen priser på denne lurer jeg bare på om ikke denne ble rimeligere enn først annonsert ? Hvis jeg ikke husker helt feil ble det nevnt 4-5000 for denne, mens CDON tar underkant av 3400 eks frakt. Det må vel være en gledelig nyhet fra Nokia. Ingen som kan bekrefte om releasedatoene er reell ? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har kun funnet en butikk som tar så mye for den, og det er Telebutikken Dyreste på markedet? I prisguiden ser vi jo at den ligger rundt 3500, som er en veeldig gledelig nyhet for meg.. mer penger å sette av til julegaver,med andre ord! Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Her er hvertfall noen livebilder + videoer.mobile-review.com - Nokia 7390 7154863[/snapback] Kult om den hadde vært på engelsk og ikke - arabisk(?) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Her er hvertfall noen livebilder + videoer.mobile-review.com - Nokia 7390 7154863[/snapback] Kult om den hadde vært på engelsk og ikke - arabisk(?) 7224842[/snapback] Det er forsåvidt russisk. Du finner test av denne mobilen på engelsk hos samme side ved å klikke her! Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ååååh, er så lei av å vente på denne godbiten nå! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) jaja, blir vel ikke lengere en max ut november da:D edit: kjører dangaard motorola også?? Endret 2. desember 2006 av FaO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå