Gå til innhold

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen


Skarstard

Anbefalte innlegg

Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen, FFMMANS

 

OPPDATERING 22/10!

Jarmo har kommet med en uttalelse i forbindelse med saken vår:

 

Bruk ninjaen med vett!

7042183[/snapback]

 

I det siste har forferdelige ting funnet sted på forumet, misbruk av den verste sort har plaget alle hederlige forumbrukere. Jeg snakker selvsagt om det forferdelige misbruket av den nye smileyen, ":ph34r:". Enkelte svake sjeler faller igjen og igjen for den fristelsen det er å bruke den etter nesten hver eneste setning, noe som er med å bryte ned effekten smileyen har. Det er i praksis det samme som skjer med ordet "shit" i sesong 5, episode 1, av South Park. En ting er sikkert, dette må ta slutt!

 

Det som trengs er en 18. rettningslinje:

 

Ved misbruk av ":ph34r:" vil du bli oppsporet og deportert til en av flere strategisk lokaliserte konsentrasjonsleirer. Der vil alle gjennomgå noen litt kontroversielle medisinske forsøk for å finne hva som feiler alle misbrukerne. Etterpå må alle gjennom et rehabiliteringsprogram. Hvis du så gjentar ugjerningen vil du bli henrettet på stedet ved bruk av en tilfeldig valgt ninjadrapsmetode (det er cirka 217 361 130 av dem).

 

Eksempler på feilaktig bruk (brukernavn senurert for syns skyld):

 

Hvis AnAnAs er 1.60 og Fox er 1.72 tror jeg at jeg er ganske midt i mellom..  :ph34r:  kanskje litt nærmere Fox enn AnAnAs da.

 

Oi kezoom! For en ære! :D

Første favorittbruker-lista jeg er på.. :ph34r:

 

Eksempel på passende bruk (påtenkt post, fordi jeg tror ennå ikke den er brukt riktig):

 

I natt, mens du sover, skal jeg snike meg inn på soverrommet og drepe deg ved å dra innvollene dine ut gjennom det venstre øyeeplet ditt. :ph34r:

 

Ledelsen:

Der Führer - Skarstad

Propagandaminister - Solid

Assisterende propagandaminister - kezoom

General - Göncz

Høyinkvisitor - Fox

 

Militærpoliti:

Snobjorn

Jonulf

 

Medlemmer:

Dj_eLmO

Vegard_

ZenCo

Stonemeister

Zeromac

Iceman™

PencilCase

Sluven

;P

Andeby

wolfenkill

AndyF

g@bb@

NorthGarden

LasH

FredericC

ekwathne

Neppe

-Tori-

Mar1us

Sirslask (kontakt ham for hjelp med ninjadrakten din)

Fisker

Newt32

 

Under vurdering:

 

Misbrukere:

Lightningwolf

darkness| (ikke ban meg, da ninjafiserer jeg deg)

Tiamin

PatrickM

FirstPrice

Commando_Sondre

just-_-me

clvn

Fagerhaug

premium

Akiro Curosawa

Marley

Mushi

ctv

tissedam

Jan-Erik

Amfetamin

Rivers

eilertsen

MobilKnut

.patrick

TeggY

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med i aller høyeste grad. Jeg er stor fan av Nanja smilien, MEN jeg hater å bruke den.

 

Ninjasmilien kan KUN brukes i enkelte tilfeller, og skal ikke slenges rundt seg som om det var et vanlig smilefjes

 

En annen setting jeg mener det er rett å bruke ninja smil er når man sier noe man VET man blir flamet for. og da mener jeg ikke litt, men MEGA flamet

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...