Skarstard Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Forente forumbrukere mot misbruk av Ninja-smileyen, FFMMANS OPPDATERING 22/10! Jarmo har kommet med en uttalelse i forbindelse med saken vår: Bruk ninjaen med vett! 7042183[/snapback] I det siste har forferdelige ting funnet sted på forumet, misbruk av den verste sort har plaget alle hederlige forumbrukere. Jeg snakker selvsagt om det forferdelige misbruket av den nye smileyen, "". Enkelte svake sjeler faller igjen og igjen for den fristelsen det er å bruke den etter nesten hver eneste setning, noe som er med å bryte ned effekten smileyen har. Det er i praksis det samme som skjer med ordet "shit" i sesong 5, episode 1, av South Park. En ting er sikkert, dette må ta slutt! Det som trengs er en 18. rettningslinje: Ved misbruk av "" vil du bli oppsporet og deportert til en av flere strategisk lokaliserte konsentrasjonsleirer. Der vil alle gjennomgå noen litt kontroversielle medisinske forsøk for å finne hva som feiler alle misbrukerne. Etterpå må alle gjennom et rehabiliteringsprogram. Hvis du så gjentar ugjerningen vil du bli henrettet på stedet ved bruk av en tilfeldig valgt ninjadrapsmetode (det er cirka 217 361 130 av dem). Eksempler på feilaktig bruk (brukernavn senurert for syns skyld): Hvis AnAnAs er 1.60 og Fox er 1.72 tror jeg at jeg er ganske midt i mellom.. kanskje litt nærmere Fox enn AnAnAs da. Oi kezoom! For en ære! Første favorittbruker-lista jeg er på.. Eksempel på passende bruk (påtenkt post, fordi jeg tror ennå ikke den er brukt riktig): I natt, mens du sover, skal jeg snike meg inn på soverrommet og drepe deg ved å dra innvollene dine ut gjennom det venstre øyeeplet ditt. Ledelsen: Der Führer - Skarstad Propagandaminister - Solid Assisterende propagandaminister - kezoom General - Göncz Høyinkvisitor - Fox Militærpoliti: Snobjorn Jonulf Medlemmer: Dj_eLmO Vegard_ ZenCo Stonemeister Zeromac Iceman™ PencilCase Sluven ;P Andeby wolfenkill AndyF g@bb@ NorthGarden LasH FredericC ekwathne Neppe -Tori- Mar1us Sirslask (kontakt ham for hjelp med ninjadrakten din) Fisker Newt32 Under vurdering: Misbrukere: Lightningwolf darkness| (ikke ban meg, da ninjafiserer jeg deg) Tiamin PatrickM FirstPrice Commando_Sondre just-_-me clvn Fagerhaug premium Akiro Curosawa Marley Mushi ctv tissedam Jan-Erik Amfetamin Rivers eilertsen MobilKnut .patrick TeggY Endret 22. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Det irriterer meg også, har "kranglet" med en igår natt ang misbruk av ninjaet Endret 21. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg er med i aller høyeste grad. Jeg er stor fan av Nanja smilien, MEN jeg hater å bruke den. Ninjasmilien kan KUN brukes i enkelte tilfeller, og skal ikke slenges rundt seg som om det var et vanlig smilefjes En annen setting jeg mener det er rett å bruke ninja smil er når man sier noe man VET man blir flamet for. og da mener jeg ikke litt, men MEGA flamet Endret 21. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er helt enig, og med i klubben. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er med, garanteed! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er med. er ikke særlig pen overalt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Flyttes til rette kategori.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva slags mat serveres på landsmøtet? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan jeg være General? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kan være PR-sjef... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 SLUTT dere misbruker smilien selv her, i denne tråden !! Jeg vil være General Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Man kan jo straffe alle som bruker den for mye () Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skarstad kan jeg få tittel "hjerne bak Skarstad"? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Syns den er kul jeg Kanskje jeg lager en klubb mot å ikke bruke "" smileyen syns den blir brukt mye.... Endret 21. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har (mis)brukt denne smileyen. Endret 21. oktober 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Få meg inn i listene. Synes den smileyen har dukket opp på litt vel mange steder ja. Hvis Göncz fikk være general vil jeg være kaptein. Endret 21. oktober 2006 av Jonulf Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan jeg være i ledelsen jeg og? plx Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Syns den er kul jeg 7121935[/snapback] passer til det meste, det gjør absolutt ikke ninjasmileyen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sign me up. Jeg kan være tortur-ansvarlig. =D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Kan jeg være i ledelsen jeg og? plx 7121943[/snapback] Hva vil du være? Jeg må bare få sagt det: snakker om merkelig valg av kategori, jarmo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg