Gå til innhold

Fotokonkurransen 2.0, runde 5 - Kommunikasjon


Anbefalte innlegg

Det er egentlig ikke jeg som er ansvarlig for å arrangere denne runden, men jeg ser at AuEn som vant forrige runde ikke har vært aktiv på forumet siden 16. oktober (samme dag som han registrerte seg...), så han er sannsynligvis uvitende om hvordan konkurransen har forløpt. Så for at ikke konkurransen skal dø ut, tar jeg ansvaret for denne runden siden jeg ble nr 2 i forrige runde.

 

OK, tema for denne runden blir

 

KOMMUNIKASJON

 

Hvordan du tolker kommunikasjon er opptil deg, men vi har mange typer kommunikasjon; enveis-kommunikasjon, toveis-kommunikasjon, forskjellige kommunikasjonsmidler (transportmidler) etc.

 

Bildene skal være tatt tidligst fredagen og senest i løpet av søndagen, men trenger ikke å leveres inn før påfølgende mandag 20.00! Det er også verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no. Arrangøren av konkurransen har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lag ut og når bildene er lagt ut til avstemning.

 

Bildene i denne runden må altså være tatt senest søndag 22. oktober 23.59, mens fristen for å levere bidrag er mandag 23. oktober 20.00. Alle vil få en bekreftelse pr PM. OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt umiddelbart så vi kan få ordnet opp tidsnok!

 

Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i med poll for avstemming.

 

Reglene for konkurransen:

1. Du må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen.

9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.

10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lag ut og når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.)

11. Vinnerbildet fra hver runde kan uten videre bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

 

Ytterligere informasjon om konkurransen

 

Konkurransen avsluttes torsdag 26. oktober, kl 21.

 

Bildene sendes til meg som PM

NB: Husk å oppgi bildets tittel og dato - klokkeslett som bildet er tatt.

 

 

Tidligere konkurranser:

4. Runde: Høst - Bildene

3. Runde: Kropp - Bildene

2. Runde: Stillhet - Bildene

1. Runde: Forfall - Bildene

 

Lykke til

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er egentlig ikke jeg som er ansvarlig for å arrangere denne runden, men jeg ser at AuEn som vant forrige runde ikke har vært aktiv på forumet siden 16. oktober (samme dag som han registrerte seg...), så han er sannsynligvis uvitende om hvordan konkurransen har forløpt. Så for at ikke konkurransen skal dø ut, tar jeg ansvaret for denne runden siden jeg ble nr 2 i forrige runde.

7109459[/snapback]

Fint :thumbup:

Har prøvd å kontakte AuEn flere ganger via PM, samt SMS!

Ingen respons foreløpig dessverre!

Lenke til kommentar
Hva mener dere? Har jeg lov til å delta denne runden? Det var jo ikke jeg som vant forrige runde...  :hmm:

7112920[/snapback]

Greit for meg også!

Synd at AuEn forsvant!

 

Forsiden på akam.no burde vel vært oppdatert?

Håper det blir noen bidrag denne runden da?

Endret av magneska
Lenke til kommentar

Litt skuffende denne gangen, syns jeg. "The sun is my phone" var forsåvidt et flott bilde (muligens litt rar plassering av fokus?), men jeg har litt vanskelig å forstå hva det har med kommunikasjon å gjøre, annet enn en ekstremt søkt tolkning (solen i øret som en telefon!?).

 

Min stemme gikk derfor til "tusen ord", som i mine øyne var mer vellykket enn "Dårlig kommunikasjon".

Lenke til kommentar
"The sun is my phone" var forsåvidt et flott bilde (muligens litt rar plassering av fokus?), men jeg har litt vanskelig å forstå hva det har med kommunikasjon å gjøre, annet enn en ekstremt søkt tolkning (solen i øret som en telefon!?).

7139006[/snapback]

Har også litt problemer med å forstå dette bilde ja...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...