Gå til innhold

HW-meeting Oslo 19.10.06: The Aftermath


Goliath

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

 

Hadde det kjempegøy! Hyggeligere mennesker skal man lete lenge etter :)

Syntes derimot det var synd at gjengen ble splittet på slutten men ikke alle kunne dra på byen :/ Skulle også gjerne ha snakket med alle, noe jeg ikke fikk gjort :blush:

 

Håper vi kunne samle tilbakemeldinger og evnt poste bilder her enn i infotråden om møtet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, Hw-treff var en suksess, men synes det var veldig dårlig at dere ikke kunne drikke alkohol ved bordet. Bare på grunn av individer som var under 18 år.

 

Om det nestegang faller på en fredag kan jo også jeg bli lengre ute enn kvart på 10 :)

 

Alle var overraskende hyggelige og artig at andre kjente igjen meg når jeg sa nicket mitt ^^

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg storkoste meg på TGI, mange hyggelige folk. Og Hylo ble full, han gikk og satte seg med et random par og stirret på dem :) Marley tok bilder, jeg forventer at han legger ut alle i en egen tråd.

Juliess er foresten mye pener IRL  :innocent:

7108228[/snapback]

Hehe, takk :blush:

Men jeg syns det var dårlig at de kasta oss ut kun fordi Hylo lånte en stol, knurr.

 

Jeg koste meg gruelig! Fikk sitte på med en full Hylo, kjørende mushi, og kosete Juliess :love:

7108425[/snapback]

Du var vel ikke så rent lite kosete selv, haha :!:

 

Edit: Håper bildene kommer fort, ja :D

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg storkoste meg på TGI, mange hyggelige folk. Og Hylo ble full, han gikk og satte seg med et random par og stirret på dem :) Marley tok bilder, jeg forventer at han legger ut alle i en egen tråd.

Juliess er foresten mye pener IRL  :innocent:

7108228[/snapback]

Hehe, takk :blush:

Men jeg syns det var dårlig at de kasta oss ut kun fordi Hylo lånte en stol, knurr.

 

 

7108698[/snapback]

 

haha, kasta de ut alle sammen? :!:

Lenke til kommentar

Haha, var en liten "ehh.." periode når vi møttes ved Tigeren med vi takla jo dette meget bra :)

 

Hylo var jo råtøff :D og Lord-Myrrah satte meg litt ut når jeg hilste på'n..

 

@Snobjorn,

nei, kasta kun ut Hylo..men han hadde jo det største gliset opå trynet læll :!:

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...