Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei alle sammen.. Hadde det kjempegøy! Hyggeligere mennesker skal man lete lenge etter Syntes derimot det var synd at gjengen ble splittet på slutten men ikke alle kunne dra på byen :/ Skulle også gjerne ha snakket med alle, noe jeg ikke fikk gjort Håper vi kunne samle tilbakemeldinger og evnt poste bilder her enn i infotråden om møtet Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, Hw-treff var en suksess, men synes det var veldig dårlig at dere ikke kunne drikke alkohol ved bordet. Bare på grunn av individer som var under 18 år. Om det nestegang faller på en fredag kan jo også jeg bli lengre ute enn kvart på 10 Alle var overraskende hyggelige og artig at andre kjente igjen meg når jeg sa nicket mitt ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg syns folk kan legge ut bilder. Sånn, snart Og jeg hadde det kjempekoselig! Må gjentas, syns nå jeg. Det med månedlig pilsmøte høres bra ut ^^, Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette må vi gjenta en gang ^^ Var helt supert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Typisk da at det var en suksess da og at man drar sørover i morgen kveld. Jaja, det blir nok en tid for alt Men jeg vil se bilder folks! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg må si at jeg storkoste meg på TGI, mange hyggelige folk. Og Hylo ble full, han gikk og satte seg med et random par og stirret på dem Marley tok bilder, jeg forventer at han legger ut alle i en egen tråd.Juliess er foresten mye pener IRL 7108228[/snapback] Hehe, takk Men jeg syns det var dårlig at de kasta oss ut kun fordi Hylo lånte en stol, knurr. Jeg koste meg gruelig! Fikk sitte på med en full Hylo, kjørende mushi, og kosete Juliess 7108425[/snapback] Du var vel ikke så rent lite kosete selv, haha :!: Edit: Håper bildene kommer fort, ja Endret 19. oktober 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ser nå at jeg skulle ha blitt med, men, men - Vi satser på en et nytt treff om ikke lenge Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Skulle ønske jeg hadde hatt annledning til å være med. Desverre bor jeg på feil side av langfjellene så var liksom ikke så lett. Men jeg forventer bilder av en full Julie! Hvis hun ble full da Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må si at jeg storkoste meg på TGI, mange hyggelige folk. Og Hylo ble full, han gikk og satte seg med et random par og stirret på dem Marley tok bilder, jeg forventer at han legger ut alle i en egen tråd.Juliess er foresten mye pener IRL 7108228[/snapback] Hehe, takk Men jeg syns det var dårlig at de kasta oss ut kun fordi Hylo lånte en stol, knurr. 7108698[/snapback] haha, kasta de ut alle sammen? :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg blir, deprimerende nok, ikke full av èn cider. Edit: Ja, alle ble kasta ut, helt på trynet. Hvertfall sånn jeg oppfattet det. Endret 19. oktober 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Haha, var en liten "ehh.." periode når vi møttes ved Tigeren med vi takla jo dette meget bra Hylo var jo råtøff og Lord-Myrrah satte meg litt ut når jeg hilste på'n.. @Snobjorn, nei, kasta kun ut Hylo..men han hadde jo det største gliset opå trynet læll :!: Endret 19. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
PrinsesseBlomst Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Var en flotters kveld dere!! men ble flere kasta ut pga Hylo eller kun han? Det var ihvertfall gøy å møte alle selv for en nybegynner som meg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Det var skremmende at så mange "totalt" fremmede møtes på ett punkt og begynner å hilse Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Vi ble ikke kastet ut .. Det høres da litt dramatisk ut..å bli kastet ut..men det skjedde seff under rolige omstendigheter..ble ikke barfight elns. ..er det ikke b-real som kaster ut Hylo så er det jammen meg andre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ahaaa. Jeg trodde alle gikk pga. Hylo, jeg :!: Morsomt å se hvordan folk så ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Du var vel ikke så rent lite kosete selv, haha :!: 7108698[/snapback] Så ikke at du klagde Man skal da vel uansett ikke la sånne sjangser slippe? Søt jente fortjener kos, det er mitt øhm...noe jeg sa nå Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ahaaa. Jeg trodde alle gikk pga. Hylo, jeg :!:Morsomt å se hvordan folk så ut i virkeligheten. 7108742[/snapback] Fortell meg who's hot and who's not. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ahaaa. Jeg trodde alle gikk pga. Hylo, jeg :!:Morsomt å se hvordan folk så ut i virkeligheten. 7108742[/snapback] Alle gikk vel siden Pjokk&Co. var keenere på billigere øl.. Lord-Myrrah satte meg helt ut..haha..skikkelig tøff kar Hvor endte dere opp Julie? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 ..er det ikke b-real som kaster ut Hylo så er det jammen meg andre 7108741[/snapback] HEY!Jeg skal ha meg frabedt slike beskyldninger, jeg har aldri kastet ut hylo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 HEY!Jeg skal ha meg frabedt slike beskyldninger, jeg har aldri kastet ut hylo 7108768[/snapback] Jeg beklager..skulle seff ha stått <insert mod>, ikke b-real. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg