phewBAR Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mulig å starte en slik en tråd som vi gjorde med Saints Row? Trenger Hjelp selv nå på begynnelsen Har deaktivert den atombomba, men finner ikke veien ut av dette bygget før den sprenger! Hvor skal jeg?? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 på høyre side er det en stige opp Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 på høyre side er det en stige opp 7106530[/snapback] Først går jeg helt ned å "vrir" på en greie på raketten, så stikker jeg opp å tar en slags kode på raketten, så tok jeg stige opp på høyre side.. der sitter det en gubbe med hjelm.. dreper han... kommer til en stor dør, men den åpner seg jo ikke.... er jeg på rett spor her eller? Har ikke spilt Splinter Cell siden det første som kom en gang på PC for gud veit å mange år siden Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tampen brenner ! Rett etter stigen skal du til venster hvor det er ett tau du kan klatre opp! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Tampen brenner ! Rett etter stigen skal du til venster hvor det er ett tau du kan klatre opp! 7106734[/snapback] Woo! Takk! Så store problemer med sånne type spill så regn med mange flere spørsmål! EDIT: Herregud, er jo først nå spillet virkelig begynner... LOL@me Endret 19. oktober 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Tredje brett Er så jeg gir opp nå, trur ikke jeg har tålmodighet til slike type spill.. Kommer meg gjennom en lang hinderløype, så skal jeg opp på taket å "place en bug" men der blir jeg alltid spotta å må gå ned. Så stjeler jeg noe fra skuffen til ei dame og får beskjed om å upload'e den på en server ett sted.. leiter men ender alltid opp med at noen ser meg å sier jeg ser mistenkelig ut... så må man begynne HEEELT på nytt... Regner med snart min kopi snart havner på "Bruktmarkedet" Endret 20. oktober 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gå sakte på taket så du ikke blir oppdaget er cluet. Bare 2 personer der. Angående den serveren, bruk kartet og finn hvor den ligger, for å komme deg inn må du først skru av lyset så ingen ser deg når du hacker deg inn på lås koden. bruk SAVE muligheten ofte, så blir ikke du så irritert Spillet er STEALH deluxe, alt handler om å ikke bli oppdaget ødelegge lys og skru av brytere er livsviktig ofte i spillet Endret 20. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Tredje mission var faktisk grisemoro! Her får man første følelsen av at du må prioritere det du gjør først. Først startet jeg med taket. Her sniker du deg opp, og til antennen hvor du så plasserer bug'en i boksen og sniker deg tilbake. ganske lett å unngå å bli sett her. Så tok jeg oppdraget hvor du skal uploade en trojan på serveren deres og det var faktisk enda lettere.....Løp ned til underetasjen hvor du må hacke deg inn i en gate. Eneste problemet her var han idioten som lette etter skrutrekkeren sin. Han hadde et imponerende sidesyn! Uansett hack deg inn, bruk røret til å henge i taket og vent til vakten stikker for så og hoppe ned ved døren og så komme deg sakte men sikkert til terminalen. Snik deg ut igjen og så har du gjort 2 ting og brukt toppen 5 minutter. Neste jeg gjorde var å stjele "medical files" enkelt. Prat med Enrica, vent til hun åpner døren og går inn. Er du flink så sniker du deg bak henne slik at døren ikke lukkes, for så å stjele papirene kjapt og enkelt. Skyteøvelsen er kanskje letteste oppdraget på banen, men de som ikke er vant til "konsollsniping" så kan dette være frustrerende. Men en som kun har spilt på konsoll som meg så gikk dette kjapt og enkelt. Det vanskeligste var uten tvil hinderløypa. de grønne trådene dukket plutselig opp slik at du måtte begi deg på en annen vei hvor alt ble mer vanskelig. Og når jeg kom til safen så skjønte jeg ikke en dritt.Så prøvde å lære meg det kjapt, og det første hjulet ordnet jeg, men når jeg fikk ordnet hjul 2 så ble hele greia omgjort med engang igjen pga. feil trykking! Så til slutt ga jeg opp og svingte spakene fort og ukontrollert og da klarte jeg de:p Klarte ikke å finne personal files da jeg ikke skjønte hvor jeg skulle lete og tiden var knapp:) Endret 20. oktober 2006 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tredje brett Er så jeg gir opp nå, trur ikke jeg har tålmodighet til slike type spill.. Regner med snart min kopi snart havner på "Bruktmarkedet" 7112002[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er bare å bruke god tid og prøve ut forskjellige ting. Det som er viktig er at du ikke står fast ved å prøve gjøre det samme. Prøv nye varianter og forskjellige måter å løse oppgavene på Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 trenger hjelp på NY part 3....... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skal frame Emilie(tror jeg det var i farten), men hvor skal jeg gå og taste inn noen koder og greier? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Spoiler: http://www.gamespot.com/features/6159962/p-25.html Her er walktrough til SP DA, så der finner du nok svaret ditt:) Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Spoiler: http://www.gamespot.com/features/6159962/p-25.html Her er walktrough til SP DA, så der finner du nok svaret ditt:) 7116590[/snapback] Decryptinga av den mailen var faktisk litt vanskelig, men etter noen notater på papir gikk det forholdsvis greit :-) Litt gøy å se at jeg kom til nøyaktig samme løsning som Gamespot guiden (finnes det bare en mulig løsning?) Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Finnes det coop hvor man samarbeider på ordentlig oppdrag, eller er det bare det hacke tullet? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg lurer på om det har noe å si for spillet om du dreper eller "slår ut" personer..? vis jeg skyter noen med pisotol med lyddemper, har det noen ulemper? Å vet noen om hvor lenge personer som er slått ut er bevist løse? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg lurer på om det har noe å si for spillet om du dreper eller "slår ut" personer..? vis jeg skyter noen med pisotol med lyddemper, har det noen ulemper?Å vet noen om hvor lenge personer som er slått ut er bevist løse? 7116954[/snapback] Det påvirker stealth rating, å slå noen ut er 2% mener jeg og å drepe noen 6%. Iallefall på første brett, mulig det forandrer seg, har ikke sjekket det. Er noen slått ut er de ute. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg må si jeg hadde STORE problemer å holde meg sjult i brettet hvor man skal Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ta over supertankern EDIT: leifer Endret 21. oktober 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg lurer på om det har noe å si for spillet om du dreper eller "slår ut" personer..? vis jeg skyter noen med pisotol med lyddemper, har det noen ulemper?Å vet noen om hvor lenge personer som er slått ut er bevist løse? 7116954[/snapback] Det har mye å si ift tilliten til de respektive oppdragsgiverne. Dreper du uskyldige isteden for å knock them out mister du tillit hos NSA. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Trenger litt hjelp med hvordan man får detonert sprengstoffet på fjerde mission uten å sette av alarmen Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bruk smokegranater sån at du kan snike deg bort, ellers så får du bare bruke gass granater o.s.v Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ser at di har samme type "lockpick" system enda.. Har bare spilt demoer av SC før, så har dermed aldri forstått dette.. Men hva er tingen med det da? Hvordan i allverden dirker jeg dører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå