Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

UnitedParty 07 i Steinkjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, iogmed at up har tatt hallen så blir det vel det istedet for xenox da :ermm:

7105993[/snapback]

SIkkert nokk.

Enten blir UP i Mærehallen eller i Steinkjerhallen, men mest trolig Steinkjerhallen.

Men engasjementet for arrangering av lan i Xenox har bare gått ned over den siste tida.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
UP er bedre enn Xtra-Lan.

Hvorfor drar du inn Xtralan? Har jeg sagt noe om at Xtralan er bedre enn UP? Nei. Ikke gjør denne tråden til en UP vs Xtralan tråd. Det blir bare for dumt.

Der går jo alle å tegner på hverandre om natta :dontgetit:  :nei:

Og på hvilket grunnlag kan du si noe sånt? Du har da aldri vært der. Nei, den må du lengre ut på landet med.

Lenke til kommentar
Hvorfor drar du inn Xtralan? Har jeg sagt noe om at Xtralan er bedre enn UP? Nei. Ikke gjør denne tråden til en UP vs Xtralan tråd. Det blir bare for dumt.

7142522[/snapback]

Du sa jo at UP var dritt-lan

Spørs om klanen skal dit siden UP er et dritt-LAN.

Og på hvilket grunnlag kan du si noe sånt? Du har da aldri vært der. Nei, den må du lengre ut på landet med.

7142522[/snapback]

Var faktisk innom der den siste natta i fjor.

Var noen som tusjet så jeg.

Her setter vi strek for OFT

-----------------------------------------------------------------------------------------

OT:

Håper mange kommer på UP :thumbup:

Lenke til kommentar
Du sa jo at UP var dritt-lan

Ja, men nevnte jeg noe om Xtralan? Nei. Xtralan har ingenting med at jeg synes UP er et dritt-lan å gjøre.

Var faktisk innom der den siste natta i fjor.

Var noen som tusjet så jeg.

Jasså, så du var en liten tur innom den siste natta og en ble tusjet på? Ja, da går jo alle rundt å tegner på hverandre på nettene? Nei, det var èn person som ble tegnet på, èn, og han fortjente det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hei

UnitedParty vil bli avholdt i Samf.huset (Huset) i Steinkjer sentrum. Både kino salen, noen lokaler i kjelleren og kanskje festsalen blir benyttet. Vi kommer til og dele av de forskjellige rommene til forskjellige grupper. Det vil bli relax zone, scene område, game zone osv.

Mer info: http://theupp.org

7104946[/snapback]

vi? du er jo ikke med i crewet eller noe lingnende?..

Lenke til kommentar
Hei

UnitedParty vil bli avholdt i Samf.huset (Huset) i Steinkjer sentrum. Både kino salen, noen lokaler i kjelleren og kanskje festsalen blir benyttet. Vi kommer til og dele av de forskjellige rommene til forskjellige grupper. Det vil bli relax zone, scene område, game zone osv.

Mer info: http://theupp.org

7104946[/snapback]

vi? du er jo ikke med i crewet eller noe lingnende?..

7890529[/snapback]

Ta det med ro. Glemte bare å quote det jeg kopierte fra sida dems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...