BigJackW Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hei UnitedParty vil bli avholdt i Samf.huset (Huset) i Steinkjer sentrum. Både kino salen, noen lokaler i kjelleren og kanskje festsalen blir benyttet. Vi kommer til og dele av de forskjellige rommene til forskjellige grupper. Det vil bli relax zone, scene område, game zone osv. Mer info: http://theupp.org Endret 7. februar 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har tenkt meg på UP i år. Forige år var jeg på ferie under LAN'et.... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmm, iogmed at up har tatt hallen så blir det vel det istedet for xenox da Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hmm, iogmed at up har tatt hallen så blir det vel det istedet for xenox da 7105993[/snapback] SIkkert nokk. Enten blir UP i Mærehallen eller i Steinkjerhallen, men mest trolig Steinkjerhallen. Men engasjementet for arrangering av lan i Xenox har bare gått ned over den siste tida. Endret 21. oktober 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Håper det blir i mærehallen omtrent 20 meter og gå for meg da Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper det blir i mærehallen omtrent 20 meter og gå for meg da 7108009[/snapback] Er ikke det langt unna byen da Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) nei, 15 min kjøring. max akkurat samme for meg hvis det er på steinkjer/egge Endret 21. oktober 2006 av RostaD Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg blir faktisk utrolig irritert over at du gjentatte ganger skriver 'Steinkjær'. Det heter Steinkjer! Jeg vet ikke om jeg skal på UP ennå. Spørs om klanen skal dit siden UP er et dritt-LAN. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg blir faktisk utrolig irritert over at du gjentatte ganger skriver 'Steinkjær'. Det heter Steinkjer! Jeg vet ikke om jeg skal på UP ennå. Spørs om klanen skal dit siden UP er et dritt-LAN. 7119696[/snapback] UP er bedre enn Xtra-Lan. Der går jo alle å tegner på hverandre om natta Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Det er jo bare kos da så lenge det ikke skjer på deg vel og merke Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 UP er bedre enn Xtra-Lan. Hvorfor drar du inn Xtralan? Har jeg sagt noe om at Xtralan er bedre enn UP? Nei. Ikke gjør denne tråden til en UP vs Xtralan tråd. Det blir bare for dumt. Der går jo alle å tegner på hverandre om natta Og på hvilket grunnlag kan du si noe sånt? Du har da aldri vært der. Nei, den må du lengre ut på landet med. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvorfor drar du inn Xtralan? Har jeg sagt noe om at Xtralan er bedre enn UP? Nei. Ikke gjør denne tråden til en UP vs Xtralan tråd. Det blir bare for dumt. 7142522[/snapback] Du sa jo at UP var dritt-lan Spørs om klanen skal dit siden UP er et dritt-LAN. Og på hvilket grunnlag kan du si noe sånt? Du har da aldri vært der. Nei, den må du lengre ut på landet med. 7142522[/snapback] Var faktisk innom der den siste natta i fjor. Var noen som tusjet så jeg. Her setter vi strek for OFT ----------------------------------------------------------------------------------------- OT: Håper mange kommer på UP Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Du sa jo at UP var dritt-lan Ja, men nevnte jeg noe om Xtralan? Nei. Xtralan har ingenting med at jeg synes UP er et dritt-lan å gjøre. Var faktisk innom der den siste natta i fjor.Var noen som tusjet så jeg. Jasså, så du var en liten tur innom den siste natta og en ble tusjet på? Ja, da går jo alle rundt å tegner på hverandre på nettene? Nei, det var èn person som ble tegnet på, èn, og han fortjente det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Så da, så da, så da! Tror vi skal roe ned noen små hakk nå, eller hva? Har kanskje tenkt meg å dra, om jeg får med noen kompiser. Er ikke så langt å kjøre likevel. Men det spørs.... budsjettet mitt er ganske stramt for tiden. Klassetur, festing, russ, konsert i Oslo, nye spill som kommer.... Vi får se. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Bumper denne tråden nå siden det nermer seg med stormskritt nå Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Så, det ble ikke i noen av hallene Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hmm.. Trodde ikke det fantes liv på Steinkjer jeg. Jeg bor jo på hybel her Kan kanskje vurdere det LANet da ja.. Skal jobbe i ferien, så vil bli greit å ha en plass å dra etter arbeid, istedet for en tom hybel. Endret 5. februar 2007 av Steina Lenke til kommentar
tnex Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jepp, jeg skal ta meg en tur vettu Lenke til kommentar
tnex Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hei UnitedParty vil bli avholdt i Samf.huset (Huset) i Steinkjer sentrum. Både kino salen, noen lokaler i kjelleren og kanskje festsalen blir benyttet. Vi kommer til og dele av de forskjellige rommene til forskjellige grupper. Det vil bli relax zone, scene område, game zone osv. Mer info: http://theupp.org 7104946[/snapback] vi? du er jo ikke med i crewet eller noe lingnende?.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hei UnitedParty vil bli avholdt i Samf.huset (Huset) i Steinkjer sentrum. Både kino salen, noen lokaler i kjelleren og kanskje festsalen blir benyttet. Vi kommer til og dele av de forskjellige rommene til forskjellige grupper. Det vil bli relax zone, scene område, game zone osv. Mer info: http://theupp.org 7104946[/snapback] vi? du er jo ikke med i crewet eller noe lingnende?.. 7890529[/snapback] Ta det med ro. Glemte bare å quote det jeg kopierte fra sida dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå