Ueland Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, Vi har så smått begynt å jobbe med ideen rundt en egen portal for Diskusjon.no, hvor vi blant annet vil publisere diverse artikler og anbefalinger rundt forumet. I den sammenheng er vi interresert i flere tips/ønsker fra dere brukere om hva dere kunne tenke dere på en slik portal. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje noe "Topp 10" lignende med de 10 mest diskuterte trådene fra hele Diskusjon.no nettverket? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje noe "Topp 10" lignende med de 10 mest diskuterte trådene fra hele Diskusjon.no nettverket? 7101264[/snapback] Da er kan ikke SO5 eller hvilket nr. det nå er være med ! Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje noe "Topp 10" lignende med de 10 mest diskuterte trådene fra hele Diskusjon.no nettverket? 7101264[/snapback] Da er kan ikke SO5 eller hvilket nr. det nå er være med ! 7101277[/snapback] kan jo ikke ta med OT-baren i top 10 uansett vel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kanskje noe "Topp 10" lignende med de 10 mest diskuterte trådene fra hele Diskusjon.no nettverket? 7101264[/snapback] Da er kan ikke SO5 eller hvilket nr. det nå er være med ! 7101277[/snapback] kan jo ikke ta med OT-baren i top 10 uansett vel. 7101291[/snapback] Kanskje vurdere å ta vekk Offtopic kategorien, eller ha Topp 5/10 for hver kategori. Blir vel kanskje litt mange men. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Laget noe greier på alle worklogene og casemods kanskje? Topp 10 der også kanskje.. Avstemming? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det ligg mange gode guider, anbefalingar og testar gjort av brukarane på forumet, det hadde vært veldig positivt om desse vart meir synlege. Ta for eksempel ein klistra tråd i Sikkerhet-kategorien, den er veldig kjekk å skumme gjennom når du lurer på noko angåande sikkerhet. No veit eg ikkje heilt kva som er meint med ein portal, men eg ser for meg noko som blir liggande på Hw.no? I så fall synest eg det er eit veldig flott tiltak, Hw.no har begrensa ressursar og kompetansen til brukarane på forumet bør ein utnytte så godt som mogleg. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hmm noen forslag fra meg i hvert fall: *Samle de beste trådene og guidene og kategoriser de *Mulighet for å gi poengsum fra f.eks. 1-5 på populære tråder og lage et rankingsystem *Ukentlige oppdatering som tar for seg de beste trådene for hver uke (mulighet for at brukere kan sende inn forslag til dette?) *Intervjuer med fremstående forumbrukere (som har kvalitetsinnlegg og lang fartstid på forumet)? *Artikler med fokus på hvordan hver enkelt kan høyne kvaliteten til forumet, i forskjellige deler? Bare noen forslag som jeg kom på akkurat nå i hvert fall. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 * Den må integreres med begin.no, selvsagt (har sett diskusjon.no har publisert en nyhet eller to allerede xD) Ellers støtter jeg heller en videreutvikling av begin.no med egentilpasning av nyhet-/forum-kategoriene som skal vises, etc. Jeg har vel listet opp et par forslag i en annen tråd. Bare hold begin.no på et beta-stadium (dvs uten reklame) så vi som bruker den slipper å ha masse tomme felter som resultat av reklame som blir blokkert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Til informasjon så vil portalen dukke opp på et eget underdomene av Diskusjon.no, så det blir hovedsakelig rent forumstoff. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Et ørlite fokus på PRS hadde vært fint, sammen med hardware-diskusjoner da. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Alle de fine guidene/stickyene som er her bør hvertfall taes med . Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dere bør implementere et oversiktsverktøy som gjør det lettere å se underforumene for de som skal poste nye temaer.. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skulle gjerne hatt muligheten til og trykke på "Siste 24 timer" på forskjellige kategorier som feks på "mobil og pda" og ikke som det er nå på hele forumet...Da slipper jeg også og få fram kategorier som egentlig jeg ikke er på hw.no for og lese, som feks "sex og samliv" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 -Ukas guide -Ukas blogginnegg -Ukas emne -Intervju med inteligente brukere Mye som kan gjøres. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Dere kunne kanskje også lage en dagens utdrag, hvor dere presenterer en regel per dag. De om ikke leser retningslinjene får likevel med seg et eller to i uken likevel.. Akkurat som andre sider presenterer ukens sitat.. Feks.. Dagens regel: "Vær snill og grei. Saklighet og høflighet er viktig. Endret 19. oktober 2006 av Patience Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dere kunne kanskje også lage en dagens utdrag, hvor dere presenterer en regel per dag. De om ikke leser retningslinjene får likevel med seg et eller to i uken likevel.. Akkurat som andre sider presenterer ukens sitat.. 7105156[/snapback] Jeg tror du har et poeng Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vel, dette er et flott intiativ av dere i forumstyret og drift og jeg håper dette er noe som kan være på å bidra til ett enda mer artig forum. Jeg håper også at dere i drift og forumstyret gjennom en slik portal vil oppdatere litt mer om hva som skjer og hvilke endringer som blir gjort. Jeg ser ingenting galt i de forslagene som allerede er gitt og støtter alle, særlig likte jeg forslaget om "intervjuer". Men selv kunne jeg tenke meg at det ikke nødvendigvis var de med lang fartstid osv. som ble dette, men brukere som er aktuelle og logisk å snakke med der og da. Jeg ønsker også en slags intervjuserie (el. artikkelserie) som kan hete noe ala "En moderators hverdag". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ønsker også en slags intervjuserie (el. artikkelserie) som kan hete noe ala "En moderators hverdag". 7105683[/snapback] Hehe. For å være ærlig tror jeg ikke den er så interessant. Dottens påskekrim må naturligvis legges på forsiden når det er tid for det. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva vil det si med portal`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg