Lars-H Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Invasion går på TVnorge, Onsdager kl 22.50! Hva er Invasion? TVNorges infoside om Invasion. Noen som har noen tanker om hva som egentlig skjer på dette stedet? Eller hva de greiene i vannet som dreper folk, faktisk er? Kom med deres meninger om serien Spoilere markeres med spoilermerking... Endret 2. desember 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Dagens episode ferdig. Informerende episode, men likevel villedende. Håper det ikke draes ut i lengder x] Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 de greiene i vannet må være noe alien greier..så på kveldens episode nå nettopp der dem fant ansiktet til han poltimannen (husker ikke navnet) på en sånn skalle :S Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 mye av poenget med å se på en serie som denne, er å finne ut hva hemmeligheten er? er du enig kan du like gjerne slutte å se på Invasion nå. det kommer ikke en sesong 2 og den siste episoden leverer fler nye spørsmål en svar.. dette har vært klart lenge. TVN skulle aldri ha begynt noe de umulig kan fullføre.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja jeg hørte den var kansellert... Synd det..Sci/Fi serier har alltid lavere status innen bransjen virker det som.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja.. Blir ikke ny ses pga dårlig seertall eller noe mener jeg å ha lest.. Men uansett - håper vi får svar på mye i hvertfall Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan er denne serien? Er det sånn type ungdomsgreier som Buffy, Angel, Roswell etc? Eller er dette faktisk en god serie? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan er denne serien? Er det sånn type ungdomsgreier som Buffy, Angel, Roswell etc? Eller er dette faktisk en god serie? 7201916[/snapback] Buffy var en kjempeserie.. smartere og mer oppfinnsom enn Invasion. dog, Invasion passer muligens bedre til de som tror de er modne en bra sci-fi likeså.. bare synd vi aldri vil få en avsluttning. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Denne serien er møkk.. Elendig skuespill og elendig plott.. Er en stund siden jeg så den, men makan til møkk.. Ingenting er troverdig, da tenker jeg ikke på alien etc, men måten folk reagerer på diverse situasjoner. Jeg er av den typen som håper det ikke er sant når dårlige skuespillere skal ødelegge en helt grei serie, så jeg ser den lenger enn nødvendig, dermed ender jeg opp med å hate den... PS; er sci-fi fan uten like og sluker det meste rått, dette derimot kommer opp som sure oppstøt.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Synes den har tapt seg litt ja, selv om jeg følger med for det. Er ikke helt det samme som før =/ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Minner en god del om Surface, en annen serie fra 05. Hvor Surface leverte perfekt utvikling av historien som førte til ekstremt spennende hendelser og situasjoner, drukner Invasion i uinteressante 'problemstillinger' som karakterene må finne ut av. Og den gjør narr av intelligensen til seeren alt for mange ganger. Serien føles i bunn og grunn ut som en 'la oss lage en oppskriftsserie og tjene penger' type serie. Men hovedhistorien er jo spennende og jeg så alle 22 episodene. Så det var en helt grei opplevelse. Jeg kommer ikke akkurat til å grine over at sesong 2 aldri kommer. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet når sesong 2 begynner i usa? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Den kommer nok ikke. Vet ikke om serien er offisielt kansellert, men det ser veldig tvilsomt ut. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Den er nok offisielt kansellert ja. Gjorde ikke så mye for min del, var mye kjipere at Surface ble kansellert. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Den kommer nok ikke. Vet ikke om serien er offisielt kansellert, men det ser veldig tvilsomt ut. 7404383[/snapback] Anbefaler da at man ikke ser sesong 1!!! For da må man se sesong 2 som ikke kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Ja.. vissheten om at det ikke kom en 2 sesong gjorde at slutten ble svært så bitter for min del. Ble rett og slett forbannet ! Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) hvorfor måtte de kansalere invasion... elsket den serien.. skulle gjerne ha vist hva som hendte med Larkin og Babyen Endret 18. januar 2007 av buffy9001 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2007 Første sesong er jo like kjekk å se selv om sesong 2 aldri kommer. Og Invasjon har ikke såå sick cliffhanger heller. Er verre med Surface, får helt vondt i kroppen når jeg tenker på det faktum at jeg får aldri se sesong 2. Men det er helt klart verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå