Artistic.Hipster Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sitter å lurer litt på om jeg skal kjøpe powerisers, men det hadde vært litt kjipt om jeg bruker 3000 på noe dritt Så jeg lurer rett å slett på om det er noen her inne som har/har prøvd å som kan si litt om dem. For de som ikke vet hva powerisers er, sjekk denne linken: http://www.mahadet.no/epages/MaaHadet.sf/?...roducts/PR90120 Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har ikke prøvd, men det ser nesten morro ut Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har også sett filmer av dette, og det ser utrolig gøy ut. Må sikkert øve en del, men jeg aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Masse tøffe filmer her. Vurderer sterkt å kjøpe et par å teste ut, men nå begynner jo vinteren å komme å det er nok ikke akkurat noen vintersport... *Edit, denne var jo bar utrolig tøff da! *Edit2, da var de bestillt Kommer med tilbakemeldinger når pakken ankommer Endret 20. oktober 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
TordAsh Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har ett par med powerisers og det er vanvittig kjekt å drive på med.. Men har opplevet at jeg har blitt litt lei av de etterhvert.. Mye stress for å bruke de! I starten var det derimot rigtigt sjovt og fikk lavet mye forskjellige triks.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Får mine i løpet av uken så får jeg testet om det er noe gøy Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Fikk mine i går. Meget gøy å holde på med, men det kommer nok til å ta et par uker før jeg blir helt stabil på de Man klarer iallefall å gå å hoppe litt bortover nå Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, må nok vente litt med det ja Trynte en gang i dag. Var oppe i ganske høy fart også så det var jo ikke så behagelig, men det var mindre vondt enn forventet, da knebeskytterne tok mesteparten av fallet Lenke til kommentar
TordAsh Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, de beskyttelsene over knærne er veldig gode å ha!=P Jeg prøvte å løpe i russebukse, var ikke mye vellykket! Men det var egentlig mest armene det gikk utover, føttene klarte seg fint! Hvordan ligger du ann? Lært noen triks? Rotasjoner eller skruer? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, de beskyttelsene over knærne er veldig gode å ha!=P Jeg prøvte å løpe i russebukse, var ikke mye vellykket! Men det var egentlig mest armene det gikk utover, føttene klarte seg fint! Hvordan ligger du ann? Lært noen triks? Rotasjoner eller skruer? 7163907[/snapback] Har lært meg å gå i et litt raskt tempo Regner mye her, så er ikke så mye jeg har fått testet dem Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg vil også ha! Får se til våren om jeg slår til, de så utrolig kule ut. Lenke til kommentar
TordAsh Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du kan kjøpe mine! Pent brukt! Lenke til kommentar
Dolg_313 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 selv om dette er en gammel post, så heller opplivning av den enn å skape en ny en. Bestilte meg et sett her i går, venter spent som en unge på å få dem i posten. Tips noen? Noen i stavanger/sandnes området som bruker disse forresten? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 selv om dette er en gammel post, så heller opplivning av den enn å skape en ny en. Bestilte meg et sett her i går, venter spent som en unge på å få dem i posten. Tips noen? Noen i stavanger/sandnes området som bruker disse forresten? 8073550[/snapback] Gammel tråd ja. De er veldig kjekke, men grunnet dårlig vær så har de blitt brukt mye mindre enn jeg hadde håpet. De funker heller dårlig sammen med regnvær... Jeg bor i stavanger btw Lenke til kommentar
Dolg_313 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 *hulk* har venta på denne i snart halvannen måned med lovnad om at den skulle komme i uke 17 ( en uke til) bladde opp i dag og nå er den utsatt ttil uke 22 :'-( I think I need a huuuug..... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 *hulk* har venta på denne i snart halvannen måned med lovnad om at den skulle komme i uke 17 ( en uke til) bladde opp i dag og nå er den utsatt ttil uke 22 :'-( I think I need a huuuug..... 8422062[/snapback] /huuuug! .. jaja, trøst deg med at det er dritt vær ute nå, har til og med vært litt sludd her idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå