Plakkulv Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Her diskuterer vi Julebruskongen. Mange husker nok saken fra forrige jul hvor han kjøpte 705 liter julebrus og viste det stolt fram til Norge. Nå er han tilbake igjen. Han har lagt ut en syk film hvor han bader i et badebasseng nedi kjelleren av enellerannen merkelig grunn. Han drikker kun Aass Julebrus. 2 liter dagen året rundt. Nå er tida inne for at julebrusen kommer ut i butikken og Egil Fredriksen har bekreftet at han skal drikke like mye til neste år Filmer om Egil Fredriksen: Møt Julebruskongen Egil handler 855 liter julebrus (2006) Diverse Artikler: Her er «Julebruskongen» Julebrus året rundt Den ukronede julebrus kongen. Julebrusen ruller ut Bilder: ----------------------------------- Tester: Aas Julebrus ---------------------------------------- Egil Produkter Fjernet av meg --------------------------------------------------------------------------- Egil Quotes: "Trur u det ær kaldt eller !? Det iissser i beina ! " "- Men ødelegger det ikke for stemningen i jula når du drikker dette hele året? - Nei, jeg har liksom jul hele året jeg da, vet du. " Egil om Aass julebrus: - Den passer til alt - jeg drikker jo ikke noe annet. Egil om Hamar bryggeri's julebrus: - Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple. Og så er den brun. Julebrus skal være rød, slår Fredriksen fast. Detta er brusen vettø, Aass julebrus "Jeg er kongen jeg, vettu, jaa, det er klart, det" "Det er smaken, det er en helt spessiell smak på den Aass julebrus asså. Jeg har smakt all annen julebrus, og det er som spylervæske og frostvæske til å sammeligne med asså. Det noe helt spessiellt med den Aass julebrusen asså, helt egen smak." Om julebrusen fra Coca Cola:Den har jeg smakt, og veit du hva? Den er helt grusom, den er grusom, smaker som spylevæske, asså. Den gjør det. - Så den vil du rett og slett ikke smake på? Kongen: Den vil jeg ikke smake på engang, asså, den smaker som spylevæske, jeg holdt på å spy, jeg, tok en kjempeslurk av den brusen der sånn. Terningkast? Kongen: ... ... ... Ééén, garrantert! Gærn? Jeg er ikke gærn vel. *latter* «Her har vi sjuhundråfem liter, eller med andre ord, sjuåførti kasser, om du vil». Jæ filmer mye rart jeg Ette at brusen er gått ut på dato så eren dobbelt så god jæ hakke vert hos tannlegen på sju-åtte år ------------------------------------------------------------ Ny regel: Alle som finner saker om Egil Fredriksen som ikke er postet fra før vil bli + ------------------------------------------------------------- Oppfordrer alle i klubben til å sende postkort til han rundt juletider. Jeg skal sende ett fra hele klubben også. -------------------------------------------------------------- Medlemmer: Plakkulv [Don] ----------------------------- ArielFaaland [General og økonomisjef] Einarsukkerfri [General og ryddeansvarlig] ----------------------------- Redline [CREW og Konfronteringsansvarlig] Ungoliant [CREW og Kunstansvarlig] ------------------------------- Kezoom [Super V.I.P og Super Designer] Alexanderhagen [Super V.I.P] ------------------------------------- janfredrik[V.I.P] Arang [V.I.P] st.matias [V.I.P] Zatôitchi [V.I.P] ----------------------------------------- Vivastar [SEMI-V.I.P+] Jefferson [SEMI-V.I.P+] Mala [SEMI-V.I.P] Marjus [SEMI-V.I.P] Vice [SEMI-V.I.P] Glisevask [SEMI-V.I.P] Ostov [SEMI-V.I.P] ------------------------------------------- Torpern [++] Lord-Myrrah [+] Flaringo [+] Sigz [++] Islanbadsj [+] ------------------------------------------- Vorpal Equilibrium -Tori- pc^2004 Isbilen Best0 Simon Aldra Andreasfe Glint fUZZY^ SkyMarshall danno_O Blacki Bitex mafiaman Gamemaker Termometer Espennyh aklla blendik fredrik skarstad stianJB Andeby Iceman™ TheGnome veitafan MD- T-Solberg Complexity ekwathne Nordoleum Overdox djørgen aadnk .Even kverna kremt Marley Akiro Curosawa Lanez-Nor Arrosiach Torpern darkz Wildbill NightKeeper Patience fLeReK kalli aGal Lakus Hetland glx-rider gimme Thorvis bosta1 agasøster Firstprice M-J Omartin Vighilicious Amfetamin Menkromsen julebruskongen -luffe- Langbein sixx Jajafon11 firstperson LarsP Lycantrophe Lars-H Hattifnatt Djengo^^ qwang Zlimy hk_ Erlend_G Dj_eLmO Der_kommisar tu30r6 sokkhue firstperson sunberg Torrevieja nerd-light kimon Donromano vesla MovieGuy golfpowah ranselen Dimache PootieTang Trevakt Stubbom bamboocha magiXen lilleslem Blue--Sky kimmag zero_time oyvindoyvind Teodorull Vaktmestern Haakie Leptox Bundy Rasch Dell_9200 BadBeer sindrelol Gaston razh0r _Ferrari_ stisse2k Hyll,Hyll Alle som skriver i tråden blir lagt til som medlem, så lenge de ikke gir uttrykk for at de ikke vil være med. Intervju med Egil: (intervjuet av Arielfaaland og meg) Julebruskongen_intervju.mp3 Endret 30. desember 2006 av Plakkulv Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Julebruskongen = Æsj Endret 5. desember 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Er det ikke litt uetisk å diskutere en person uten hans medvitenhet, og uten at han har noen mulighet til å svare eller medvirke? Strider vel mot personvernsloven og, for så vidt... Rapportert. Endret 17. oktober 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det finns bare en skikkelig julebrus, og det er det Christiansands Bryggeri som produserer Det andre er ikke julebrus, men rødbrus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Julebruskongen! Jeg digger den mannen! Jeg er fra utafor drammen sjæl og Aass har verdens beste julebrus.. Ja jeg har smakt mange forskjellige, men INGEN slår Aass! DET BLIR INGEN JUL UTEN AASS!! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) han er definitivt ikke noe geni, men jeg har ikke lyst til å komme med nedsettende kommentarer om en annen person sånn helt uten videre så derfor sier jeg: stå på! du gjør verden mer fargerik Endret 17. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er det ikke litt uetisk å diskutere en person uten hans medvitenhet, og uten at han har noen mulighet til å svare eller medvirke? Strider vel mot personvernsloven og, for så vidt... Rapportert. 7092160[/snapback] Neppe, da kan vi slutte å diskutere om politikere osv. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Neppe, da kan vi slutte å diskutere om politikere osv. 7092247[/snapback] Men de er jo ikke privatpersoner? De har jo en stilling som gjør at de representer partiets meninger, og de har mulighet til å svare på evt. kritikk. Kanskje ikke her, men i det offenlige forum. Men det er ikke min sak å vurdere. Jeg ville ikke likt å bli diskutert på alskens forum med navn og evt. adresse etc. lagt ut, men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så fint og glansfylt hår han hadde.. :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 For å være ærlig så er jeg enig med Fisk1, men det er jo ikke opp til meg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 For å være ærlig så er jeg enig med Fisk1, men det er jo ikke opp til meg. 7092292[/snapback] Thanks. Luckily, we don't run this joint... ;P Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Han er den mest geniale personen i Norge, har sett på filnklippet flere ganger. Kunen tenke meg å ta en prat me'n. HAHAHAHAH når jeg så det youtube-klippet så klikka jeg Endret 17. oktober 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tror helt sikkert at julebruskongen (heretter JBK) filmet det der med tanke på å publisere det. Han sa jo selv i fjor at han likte all oppmerksomheten han fikk, så nå vil han sikkert ha litt mer. JBK har altså plassert seg selv i rampelyset, og bør derfor finne seg i å bli omtalt. At han ikke er riktig vel bevart er en annen ting, men nå er vi vel ikke ute etter å skade mannen på noen måte? Han er jo bare herlig ... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Neppe, da kan vi slutte å diskutere om politikere osv. 7092247[/snapback] Men de er jo ikke privatpersoner? De har jo en stilling som gjør at de representer partiets meninger, og de har mulighet til å svare på evt. kritikk. Kanskje ikke her, men i det offenlige forum. Men det er ikke min sak å vurdere. Jeg ville ikke likt å bli diskutert på alskens forum med navn og evt. adresse etc. lagt ut, men det er nå min mening. 7092264[/snapback] Men med tanke på at han nå har blitt kjendis og er "en offentlig person", så bør det vel være lov å diskutere han Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det finns bare en skikkelig julebrus, og det er det Christiansands Bryggeri som produserer Det andre er ikke julebrus, men rødbrus 7092186[/snapback] Neppe. Ringnes sin brune nissebrus = wubbiwubwubwub. Beste julebrusen i hele verden. Når den kommer er det jul. Eller, den kom i går, men whatever. Småmorsom video. Når en blåser opp et seksmannsbasseng med håndpumpe i kjelleren sin, fyller nevnte basseng med hageslangen, hopper oppi og filmer dette og legger det på nettet, er det vel egentlig litt spesielt. Men jeg har et forslag. Hva om Aas gikk med på å donere nok julebrus til å fylle bassenget? Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tankte slo meg forrige gang jeg så bilde av han også: du verden for en stilig sølvfarget boblejakke! *misunn misunn* Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Neppe, da kan vi slutte å diskutere om politikere osv. 7092247[/snapback] Men de er jo ikke privatpersoner? De har jo en stilling som gjør at de representer partiets meninger, og de har mulighet til å svare på evt. kritikk. Kanskje ikke her, men i det offenlige forum. Men det er ikke min sak å vurdere. Jeg ville ikke likt å bli diskutert på alskens forum med navn og evt. adresse etc. lagt ut, men det er nå min mening. 7092264[/snapback] Når man står fram i media med sølvjakke og verdens desidert feteste hårsveis, samt et hav av Julebrus i kjelleren som inntas i 2 liters-doser hver dag, så må man tåle å bli omdiskutert på et internettforum. Det får da være grenser til hvor dønn alvorlig man skal ta ting. Endret 17. oktober 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Var vel i fjor han kom fram i media og slikt, lo godt eg da eg såg innslaget på vg.no Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Guds blod, den Tollpost Globe-jakka er faen så frekk! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Guds blod, den Tollpost Globe-jakka er faen så frekk! 7092969[/snapback] spesielt i kombinasjon med det sunne, glatte og glansfylte håret og glattbarberte overleppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå