Gå til innhold

GTA IV content update for PS3 too

Shivan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha, og da var ikke ekstra oppdrag, etc. og annet nedlastbart så eksklusivt som Microsoft skulle ha det til alikevel.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768

7090559[/snapback]

Eller, om du leser artikkelen så får PS3 annet eksklusivt innhold i form av andre extra oppdrag og det som er. Personlig bryr meg jeg lite, hater at ting skal være eksklusivt. Har ikke noe imot om playstation får halo og gears of war heller, hadde faktisk vært kult å kunne spilt online med/mot ps3 eiere i framtiden.

Lenke til kommentar
Jaha, og da var ikke ekstra oppdrag, etc. og annet nedlastbart så eksklusivt som Microsoft skulle ha det til alikevel.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68768

7090559[/snapback]

Det er like eksklusivt som det alltid har vært, innholdet som kommer til X360 vil være eksklusivt til nettopp denne platformen. Hva PS3 får forandrer ikke det faktum. Det betyr bare at eiere på begge sider er så heldig å få deres eget eksklusive innhold.

Lenke til kommentar

..tror det er lettere for dem å slenge inn "landområder" til PS3 versjonen, ettersom denne har harddisk, uansett billig eller dyr utgave... mens xboxen sikkert må nøye seg med noen ekstra oppdrag...

ikke vet jeg.... men det har sikkert noe med penger å gjøre :p

Lenke til kommentar
..tror det er lettere for dem å slenge inn "landområder" til PS3 versjonen, ettersom denne har harddisk, uansett billig eller dyr utgave... mens xboxen sikkert må nøye seg med noen ekstra oppdrag...

ikke vet jeg.... men det har sikkert noe med penger å gjøre :p

7093834[/snapback]

Og hvorfor det? Er jo kun de med harddisk som er online og laster ned ting som dette uansett? :p Har kanskje ikke 60GB, men så greier jeg meg mer en godt nok med de 20 jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...